اجرای سایبان برقی تبلیغاتی آشپزخونه یلدا خانوم

اجرای سایبان برقی آشپزخونه یلدا خانوم توسط گروه سایبان متین انجام شده است که هارمونی رنگ دکوراسیون با سایبان برقی زیبایی چشم گیری را برای مردم به نمایش گذاشته است .

آشپزخونه یلدا خانوم یک کترینگ است که غذاهای مامان پز را به شما عزیزان تقدیم میکند ، این آشپزخونه در انقلاب واقع شده که شما را یاد دست پخت مادرتان میندازه و شما را  به زمانی که مادرتان با عشق برای شما غذا درست می کرده برمیگردونه و باعث می شه که شما دوباره مزه ی غذای مادرتان را حس کنید.همیشه هم یک سری از ماها هستیم که دنبال یک رستوران میگردیم که بتونیم یک غذایی مشابه با دستپخت مامانمون بخوریم . شعار خود این کترینگ هم این است که” به خوشمزگی غذای مامان کجا بخوریم ؟ ” ، صد در صد اینجا یاد بچگیاتون میفتین که از آشپزخونه چه بویی بلند میشد و دهن همه ی ماها آب میفتاد .

مطلب پیشنهادی : اجرای سایبان برقی داروخانه

 

سایبان برقی برای کترینگ 

به طور کلی کترینگ یک واژه انگلیسی است که به معنی تهیه غذا و عرضه انواع غذا و نوشیدنی برای مکان های خاص است. بدین معنا که غذا و نوشیدنی ها در محلی مشخص درست شده و سپس برای مکان های مختلفی سرو می شوند.

سایبان برقی آشپزخونه یا کترینگ هایی که در خیابان ها مشاهده می کنید ، به دلیل داشتن امکانات بیشتر و شرایط مناسب تر، تنوع غذایی بسیار زیاد تر بوده و همچنین غذا ها به صورت داغ و تازه به مشتریان عرضه می شود.

اما با نصب سایبان برقی آشپزخونه  یا کترینگ هایی مثل آشپزخونه یلدا خانوم که غذاهای مامان پز را به مشتریانش ارائه میده بهتر است یک محیط مناسب برای مشتریانش ایجاد میکندتا مشتریان بدون اینکه اذیت شوند بتوانند سفارشات خود را اعلام کنند و منتظر بمانند.

البته سایبان برقی که برای این کترینگ نصب شده به دلیل بزرگی این سایبان مشتریان به راحتی میتوانند بدون اینکه خللی در کار صاحب کترینگ ایجاد کنند بایستند و سفارش خود را میل کنند.

اکثر کترینگ ها هم به علت اینکه شناخته نشده هستند دنبال یک راه برای تبلیغات میگردند که نصب سایبان برقی میتوانند مفید واقع شود ، به راحتی میتوانند تبلیغات مختص به کترینگ خود را به چاپ برسانند و از دیگر امکانات نصب سایبان برقی میتوان به ایجاد فضایی خنک و به دور از عوامل طبیعی اشاره کرد.

برای تبلیغات بر روی سایبان برقی مانند آشپزخونه یلدا خانوم میتوانید از شماره تماس ها ، شعار تبلیغاتی ، لوگوی جالب برای جذب افراد رهگذر استفاده کنید. شماره تماس برای کترینگ ها مفید واقع می شود چون میتوانید به راحتی  با آن ها در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی : راجع به سایبان برقی بازویی میدانید ؟

سایبان برقی آشپزخونه یلدا خانوم-سایبان متین

چرا سایبان برقی تبلیغاتی مفید است ؟

اگر دنبال تبلیغات کسب و کار خود هستید اما راه هایی مانند بازاریاب و سایر تبلیغات که نیاز به پرداخت مالیات و هزینه های زیادی دارد امتحان کردید جوابی نگرفتید و نا امید شدید ، این خبر را باید به شما بدهم که به راحتی با چاپ تبلیغات مورد نظرتان روی سایبان برقی بدون دردسر و هزینه های زیاد میتوانید تبلیغات کنید.

سایبان برقی آشپزخونه یا کترینگ ها میتواند جذابیت زیادی را به محیط بدهد ، سایبان برقی تبلیغاتی اهمیت زیادی برای اینگونه محیط ها دارد پس برای رونق کسب و کارتان حتما از روش های نوین استفاده کنید.

مطلب بیشتر : خرید سایبان برقی لوکس در تهران 

سایبان برقی رستوران ها 

رستوران های تازه کار و نوپا همیشه به دنبال یک راهی هستند که تبلیغات کنند و بتوانند رستوران خود را به افراد رهگذر معرفی کنند تا بتوانند غذاهای خوشمزه به آن ها عرضه کنند به همین منظور شروع به تبلیغات اینترنتی ، چاپ تبلیغات کاغذی ، استخدام بازاریاب و .. میکنند اما چندان نتیجه ی رضایت بخشی نمیگیرند به فکر تبلیغات روی بنر های بزرگ شهر میفتند که با هزینه های بالایی که باید پرداخت کنند پشیمان می شوند.

اما خبر ندارند که یک راه تبلیغاتی هست که بدون پرداخت هزینه های زیاد قابل انجام است. نصب سایبان برقی جزء واجبات برای رستوران هاست ، هم اینکه یک ظاهر جالب و جذاب برای رستوران درست می کند و میتوانید تبلیغات را روی سایبان برقی به چاپ برسانید.

چاپ تبلیغات روی سایبان برقی آشپزخونه یا رستوران ها شامل همه چی مثل شماره تماس ، آدرس سایت ، لوگوی بامزه و جذاب و … خواهد شد .

البته رنگ سایبان برقی را هم طوری انتخاب کنید که با ظاهر رستوران هارمونی جالبی ایجاد کند مثل این سایبان برقی آشپزخونه که هارمونی رنگی خیلی جذابی با ظاهرش ایجاد شده است و باعث می شود مخاطبان ناخودآگاه جذب شوند.

پس در انتخاب رنگ و نوع تبلیغاتتان دقت کنید تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

سایبان برقی رستوران - سایبان متین

سایبان برقی فست فود 

امروزه فست فود ها بیشتر از رستوران ها مشتری دارند ، اما بیشتر مشتری ها به دلیل محیط نامناسبی که دارد از داخل شدن به فست فود پشیمان می شوند. به نظرتان چرا ؟

چون مغازه های فست فود بیشتر کارهایش ، یعنی پخت و پز غذاهایشان داخل مغازه انجام می شود و به دلیل گرمای ایجادی داخل مغازه هم گرم می شود و اگر هم تابستان باشد که داخل مغازه خیلی گرم تر می شود.

اما با نصب سایبان برقی میتوانید این مشکل را به راحتی حل کنید ، چون نصب سایبان برقی از تابش آفتاب و گرمای شدید به داخل مغازه جلوگیری کرده و باعث می شود که خنک تر از قبل شود و نیاز به رساندن سیستم سرمایشی به آخرین درجه نیست.

علاوه بر این مورد چاپ تبلیغات یا حتی چاپ یک عکس از غذایی که بین مشتریانتان محبوبیت زیادی دارد باعث جذب مشتریان بیشتر خواهد شد.

مطلب بیشتر : سایبان برقی فست فود دام دام

سایبان برقی فست فود - سایبان متین

سایبان برقی کافه 

کافه ها قرار نیست خلوت باشند و اما می توانند محیطی دنج باشند برای خلوت کردن روحی و ذهنی. کافه ها بیشتر از کافی شاپ ها تبدیل به پاتوق می شوند و این امر به سبب فضا و اتمسفر حاکم بر کافه هاست.

اما برای اینکه مشتریان ثابت قدم کافه شما بیشتر شود صد در صد احتیاج به یک تبلیغات دارید که میتوانید آن را با نصب سایبان برقی و چاپ تبلیغات روی آن تکمیل کنید ، با ذکر شماره تماس یا لوگوی بامزه روی سایبان برقی میتوانید تاثیر زیادی روی ظاهر کافه بگذارید پس نصب سایبان برقی برای کافه را جدی بگیرید.

سایبان برقی کافه - سایبان متین 02122361050

بهترین انتخاب برای سایبان برقی اغذیه فروشی چیست؟

سایبان برقی آشپزخونه ، میتواند یک محیط مناسبی را برای همه نوع اغذیه فروشی ایجاد کند. هم به ظاهر آن کمک میکند هم اینکه در تبلیغات موثر واقع می شود.

برای اینکه یک سایبان برقی مناسب و با کیفیت داشته باشید میتوانید از بهترین شرکت عرضه کننده ی انواع سایبان ، سایبان متین سفارش دهید.

سایبان متین در تمام ایران نمایندگی دارد که حتما با دنبال کردن لینک زیر از نماینده های فعال شهر خود دیدن کنید.