اخبار سایبان برقی

ساخت سایبان برقی حرفه ای

ساخت سایبان برقی حرفه ای با متد روز میتواند کاربردی ترین وسیله برای شما باشد چون میتوانید آپشن های زیادی به سایبانتان اضافه کنید.
مثلا میتوانید به سایبان متحرک خود ال ای دی اضافه کنید و یا از سنسورها کمک بگیرید.

سایبان برقی می تواند دارای یک موتور برقی و همچنین سنسور بادی هم باشد. موتور برقی برای باز و بسته شدن سایبان برقی استفاده می شود ودارای یک ریموت کنترلی است که با آن شخص می تواند آن را به راحتی باز و بسته کند.

همچنین اگر این موتور برقی خراب شود یا دچار مشکل برقی شود یک دسته زاپاس دارد که شما می توانید به صورت دستی آن را باز و بسته کنید. موتور به صورت نامرئی است به معنای اینکه شما موتور را نمیبینید موتور زیر سقف سایبان برقی جایگذاری شده است. سایبان برقی قابلیت این را دارد که در محیط های مختلف برای بهره گیری های مختلف نصب شود.

سایبان برقی متین دارای چندین سال تجربه است و تخصص زیادی در این زمینه کسب کرده است بنابراین بهتر است از شرکتی سایبان برقی را سفارش دهید که در این زمینه تخصص زیادی داشته باشد و فعالیت چندین ساله داشته باشد.

برای مشاهده پروژه های اجرا شده کلیک کنید

شرکت سایبان متین به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده سایبان برقی در ایران و عرضه این محصول به بیش از 100 شهر ایران و دارا بودن بیش از 450 نماینده فعال در کشور بزرگترین مجموعه تولید،عرضه و خدمات پس از فروش را به عهده دارد.
برای وصل شدن به نمایندگی شهرخود به  صفحه اول سایت ( کلیک کنید) رفته و نقشه ایران را پیدا کنید. سپس از روی نقشه زیبای ایران شهر خود را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.

راه های ارتباط با فروشگاه متین :

 09121007732 – 02122361050