اخبار سقف جمع شو

خرید پارکینگ تاشو یکی از بهترین انتخاب ها برای محیط های روباز می باشد تا برای خودرو، تجهیزات و حتی استخر سقف موقت ایجاد کرد. با توجه به کاربرد بسیار گسترده این نوع از سایبان خودرو و قرار گرفتن آنها در برابر نور خورشید و بارش برف و باران، لازم است در حین خرید دقت کافی داشته باشید. به عبارت دیگر، در خرید پارکینگ تاشو ارزان بودن تنها را ملاک قرار نداده و کیفیت را نیز مد نظر قرار دهید. در ادامه راهنمای خرید سایبان پارکینگ تاشو و راه هایی برای تشخیص بهترین نوع آن را ارائه خواهیم داد. با گروه سایبان متین همراه باشید.

پارکینگ تاشو چیست؟

پارکینگ جمع شو یا همان سایبان تاشو یکی از انواع سایبان های محرک می باشد که بر حسب نیاز می توان سقف و سازه آن را باز و بسته کرد. در این نوع سایبان ماشین ، سازه آلومینیومی برای بدنه آن انتخاب شده و در روکش و سقف آن از جنس های مختلف مانند برزنت، پلاستیک و غیره می باشد. با توجه به نوع پارکینگ که می تواند تاشو دستی و یا برقی باشد، از این سازه می توان در مکان های مختلف استفاده نمود.

یکی از مهم ترین ویژگی های پارکینگ تاشو قرار دادن چرخ برای جابه جایی آن می باشد. با قرار دادن چرخ در پایه های سازه پارکینگ براحتی می توان آن را جا به جا کرد و نیاز به ریل برای این منظور نیست.

مطالب پیشنهادی

چطور سایبان پارکینگ خودرو ارزان بخریم

سایبان برقی برای روزهای بارانی

خرید سایبان تاشو

چرا خرید پارکینگ تاشو؟

پاریکنگ ساختمان های مسکونی همیشه ظرفیت محدودی دارند و اغلب افراد برای روزهای گرم تابستان و همچنین بارش و برف و باران زمستان با مشکل کمبود فضا برای پارک خودرو در فضای سرپوشیده مواجه هستند. در این شرایط فضای داخل محوطه منازل و مجتمع های مسکونی می تواند با پارکینگ تاشو به فضایی موقت برای نگهداری از ماشین و سایل وسایل نقلیه تبدیل شود.

نکته بسیار مهم دیگری که باعث میشود تا خرید سایبان تاشو تا این اندازه محبوب شود، استفاده از آن برای استخرهای روباز و فضاهای ورزشی و پروژه های در حال ساخت و نیمه تمام می باشد. با خرید سایبان تاشو می توان در صورت نیاز و بر حسب شرایط آب و هوایی روی فضای مورد نظر را پوشاند. علاوه براین، می توان در صورت لزوم با خرید سایبان جمع شو نه تنها از آن به عنوان پارکینگ استفاده نمود، بلکه در ایجاد کمپ های مسافرتی نیز کاربرد گسترده ای دارد. به طوریکه می توان در مکان های مختلف و در دل طبیعت و کویر فضایی سرپوشیده برای استراحت فراهم نمود.

نکات مهم در خرید پارکینگ تاشو ارزان

علیرغم اهمیت و کاربرد زیاد پارکینگ خودرو تاشو، افراد زیادی هستند که از هزینه و قیمتی که باید برای آن پرداخت کنند نگران هستند. واقعیت این است که تنوع در سایبان پارکینگ تاشو بسیار زیاد می باشد و می توان با توجه به بودجه مورد نظر گزینه های خوبی را انتخاب و خریداری نمود. برای خرید پارکینگ تاشو ارزان کافیست چند مساله مهم را مد نظر قرار دهید که عبارتند از:

نوع پارکینگ تاشو

سایبان تاشو دارای انواع مختلفی می باشد که هریک دارای ویژگی های خاصی هستند و بر همین اساس نرخ گذاری میشوند. در یک تقسیم بندی کلی می تون خرید سایبان تاشو را به دو گروه دستی و برقی تقسیم نمود. در نوع دستی همان طور که از نامش مشخص است با کمک دستگیره تعبیه شده بر روی سازه سایبان را باز و بسته کرد. این نوع از سایبان خودرو نسبت به نوع برقی دارای قیمت کمتر و ارزان تری می باشد.

پارکینگ تاشو برقی برای باز و بسته شدن نیاز به ریموت و موتور و باطری داشته تا با یک کلیک براحتی باز و بسته شود. خرید پارکینگ تاشو برقی بخاطر سهولت باز و بسته شدن آن از تقاضای بیشتری برخوردار می باشد. با کمی هزینه بیشتر نسبت به پارکینگ های تاشو دستی می توان این نوع را خریداری نمود.

سایبان پارکینگ تاشو

جنس سازه پارکینگ

بدنه سازه مهم ترین و اصلی ترین بخش برای تعیین قیمت پارکینگ تاشو می باشد، چون از نظر جنس فلز به کار رفته در آن تفاوت های زیادی در انواع مختلف این نوع پارکینگ وجود دارد. در اغلب مواقع از آلومینیوم برای ساخت بدنه سازه استفاده میشود. توجه داشته باشید که خرید سایبان تاشو ارزان نباید به معنای عدم توجه به استحکام بدنه آن باشد. بدنه سازه باید به اندازه کافی استحکام داشته تا بتواند در بالا رفتن طول عمر آن موثر باشد.

مطالب پربازدید

سایبان برقی برای پارکینگ

ابعاد پارکینگ جمع شو

از دیگر فاکتورهای بسیار مهم در تعین قیمت پارکینگ تاشو ، ابعاد آن می باشد. هر چه ابعاد سایبان ماشین بیشتر باشد، متریال به کار رفته برای بدنه سازه و همچنین روکش آن بیشتر خواهد بود و در نهایت باعث میشود تا نرخ نهایی آن افزایش پیدا کند. ابعاد سایبان پارکینگ تاشو تولید شده در گروه سایبان متین، حداکثر ارتفاع 4 متر، طول 14 متر و عرض آن 7 متر می باشد. با توجه به میزان بودجه خود می توانید ابعاد مورد نظر را مشخص نموده و گزینه مناسب را خریداری کنید.

جنس تجهیزات سایبان پارکینگ

همان طور که قبلا اشاره شد در نوع پارکینگ تاشو برقی از ریموت و موتور در ساخت سازه استفاده میشود. برند به کار رفته برای موتور سازه از جمله مواردی می باشد که می تواند بر قیمت خرید پارکینگ تاشو اثرگذار باشد.

چطور از سایبان پارکینگ تاشو استفاده کنیم؟

استفاده از سایبان پارکینگ تاشو بسیار آسان می باشد و کافیست محیط مناسبی را برای راه اندازی و باز کردن آن انتخاب کنید. به عنوان مثال برای استفاده از آن بر روی استخرهای روباز کافیست پایه های سازه را در دو طرف استخر قرار داده و با کمک ریموت آن را به اندازه مورد نظر باز کنید. در نوع دستی پارکینگ تاشو با کمک دستگیره نصب شده در ابتدای دهانه پارکینگ می توان به اندازه مورد نظر آن را باز و بسته کنید.

پارکینگ تونلی

چطور پارکینگ تاشو با کیفیت بخریم؟

با توجه به اهمیت بسیار زیاد پاریکنگ جمع شو و قرار گرفتن طولانی مدت آن در مقابل نور خورشید و یا هوای سرد، لازم است به کیفیت محصول دقت زیادی داشته باشید. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم این نوع از پارکینگ خودرو را از نمایندگی های مجاز سایبان متین خریداری نمایید. تنوع بسیار بالا در انواع پارکینگ ماشین، قیمت مناسب و ارائه مشاوره برای خرید بهترین نوع مطابق با بودجه از جمله ویژگی های منحصر به فرد این تیم می باشد.

محاسبه قیمت پارکینگ جمع شو

همان طور که در این مطلب اشاره کردیم، قیمت سایبان تاشو بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین میشود. از آنجا که تعیین هر یک از این فاکتورها بدون تخصص و تجربه کار سختی می باشد، در نتیجه بهتر است برای استعلام از قیمت با نمایندگی های مجاز سایبان متین در تهران و سایر شهرستان ها تماس بگیرید. لازم به ذکر است که تمام ویژگی ها از قبیل نوع متریال و برند موتور داخل سازه و جنس بدنه به طور کامل توسط فروشندگان مجاز این تیم ارائه می گردد. در نتیجه با شناخت کافی و کاملا آگاهانه می توان نسبت به خرید سایبان تاشو ارزان اقدام نمود.

برای استعلام قیمت خرید پارکینگ تاشو کافیست بر روی دکمه های زیر کلیک کنید و یا از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.