اخبار سایبان برقی

راجع به سایبان برقی بازویی میدانید ؟

سایبان برقی بازویی موتور دار با تعبیه نمودن موتور توربلار در سایبان فنری میتوان سایبان برقی بازویی را از حالت دستی به حالت مکانیزه ( سایبان بازویی موتور دار ) تبدیل کرد و در صورت قطع برق تنظیم دستی سایبان های برقی امکان پذیر است .

سایبان بازویی از آنجا که فنرهایی درون بازوی خود تعبیه کرده است به سایبان فنری نیز معروف شده است. سازه سایبان برقی بازویی از جنس آلومینیوم آلیاژی با رنگ الکترواستاتیک بمنظور محافظت در برابر زنگ زندگی و خوردگی میباشد.

هم چنین پارچه سایبان برقی بازویی از مرغویترین نوع پارچه تهیه میشوند که در برابر آفتاب و باران کاملا مقاوم بوده و تغییر رنگ نداده و پوسیده نمیشوند.

مطالب بیشتر : سقف متحرک استخر چه کاربردی دارد ؟

راجع به سایبان برقی بازویی میدانید ؟

موارد مصرف سایبان برقی بازویی چیست؟

👈 سایبان برقی بازویی برای سر درب مغازه ها که سایبان برقی مغازه نام دارد.
👈 سایبان برقی بازویی برای استفاده در بالکن یا تراس منازل که در این حالت به آن سایبان تراس یا سایبان برقی بالکن هم گفته میشود.
👈 سایبان برقی بازویی برای استفاده بعنوان پارکینگ خودرو که در این حالت به آن سایبان خودرو یا سایبان برقی پارکینگ هم گفته میشود.
👈 استفاده از سایبان برقی بازویی بعنوان سایبان تبلیغاتی که برای چاپ تبلیغات و هر نوع طرح لوگویی می توانید روی سایبان برقی به چاپ برسانید.

مطالب بیشتر : راجع به اجزای سایبان برقی بیشتر بدانیم 

آیا سازه ی سایبان برقی بازویی با سایر سایبان ها متفاوت است ؟

سایبان بازویی با توجه به متعلقات مدرن تر و زیبایی ظاهری مورد توجه قرار گرفته است.

سایبان بازویی یا همان سایبان برقی علاوه بر زیبایی ظاهری مساحت بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای تحت پوشش خود قرار میدهد و معمولا ۲.۵ متر جلو آمدگی سایبان بازویی میباشد.

شیب سایبان برقی بازویی تا حدود ۵۰ درجه قابل تنظیم است.

قطعات مفصلی سایبان بازویی(سایبان برقی) با ریخته گری آلومینیوم در قالب دایکاست تهیه شده است و سایر قطعات آلومینیوم سایبان بازویی با استفاده از قالب اکزود ساخته شده است.

روکش سایبان بازویی معمولا در سه نوع زیر ارائه میگردد:

👈 پارچه سایبان پی وی سی پلی استر با روکش دورو

👈 روکش پارچه ای در طرح های مختلف

👈 پارچه سایبان با جنس فلکسی با چاپ دیجیتال جهت طراحی روی سایبان

فواید استفاده از سایبان برقی بازویی چیست؟

سایبان برقی بازویی معمولا در مقابل نور مستقیم آفتاب کارایی بالاتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد و سایه بیشتری فراهم می آورد و لیکن سایبان بازویی(سایبان برقی)در مکان هایی که نور خورشید با زاویه از کناره ها میتابد دچار ضعف است.

سایبان بازویی با توجه به مساحت پوشش خود در مقابل بادهای سنگین ضعف بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد و از سوی دیگر سایبان بازویی از آنجا که اکثر قطعاتش از جنس آلومینیوم میباشد جهت استفاده در مناطق مرطوب مناسب تر میباشند و خوردگی کمتری در سایبان برقی بازویی ایجاد میشود.

بازو مهم ترین بخش سایبان برقی بازویی میباشند که طول بازو های سایبان میتواند ۲ ، ۲.۵ و ۳ متر باشد که این بستگی به عرض سایبان و خواسته مشتری دارد.این بازوها از ضخامت مناسبی برخورداند که استحکام سایبان را بالا میبرد و مقاومت آن را در برابر باد افزایش میدهد.

در اینجا به این نکته باید اشاره کرد که اغلب بازو های سایبان های موجود در بازار دارای ضخامت کمتری نسبت به سایبان های سایبان متین هستند. تمام مفاصل بازو ها و دیگر مفاصل سایبان های برقی و دستی ما از جنس فلز میباشند، این نکته بسیار مهم است زیرا اکثر سایبان ها از مفاصل پلاستیکی استفاده میکنند که بعد از مدت کوتاهی میشکنند.

اتصال بازوها به تیر جلویی سایبان ،توسط یک یراق و مفصل مستحکم صورت میگیرد و تمام تیرها و لبه های سازه سایبان دارای درپوش انتهایی بمنظور زیبایی میباشند و سایبان دارای یک پیچ بمنظور ،تنظیم شیب سایبان از ۰ تا ۴۵ میباشد. به جهت زیبایی و استحکام ، یک دور اضافه از پارچه به دور محور اصلی پیچیده شده است این موضوع در هنگام باز بودن سایبان برقی از دیده شدن محور فلزی جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانیم : سایبان متحرک ماشین

راجع به سایبان برقی بازویی میدانید ؟

سفارش سایبان برقی بازویی ، سایبان متحرک از شرکت …؟

برای سفارش بهترین سایبان برقی بازویی ، سایبان متحرک ، سقف متحرک، انواع مدل های سایبان چه ساده چه برقی میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سایبان با کیفیت ممتاز سایبان متین در ارتباط باشید .

سایبان متین در نظر دارد که بهترین سایبان برقی بازویی و سایبان برقی بالکن ، سایبان برقی مغازه با جنس و کیفیت مناسب به شما عزیزان عرضه کند پس برای داشتن بهتین سایبان بهترین را انتخاب کنید.

بهترین انتخاب شما سایبان متین است . 

در تمام شهرستان ها خدمات ارائه می کند ! 

سایبان متین علاوه بر شهر بزرگ تهران در سایر شهرهای ایران به هموطنان عزیزمان خدمات ارائه می دهد که میتوانید جهت سفارش سایبان برقی بازویی و هر سایبان برقی که مورد پسندتان است در هر جای ایران که هستید با نمایندگان فعال شهر خود در ارتباط باشید همچنین برای اینکه نمونه کارهای سایبان برقی را مشاهده کنید کافیست لینک های زیر را دنبال کنید تا به راحتی دسترسی پیدا کنید.