اخبار سایبان برقی سایبان پارکینگ

خرید سایبان پارکینگ ویلا ارزان

سایبان پارکینگ یکی از اجزای ضروری و مهم برای مکان های سربازی که خودرو در فضای باز بدون آفتاب گیر قرار میگیرد به شمار میرود.به این علت که پارک کردن خودرو در ساعت های طولانی در معرض تابش شدید نور خورشید در فضای باز باعث بروز مشکلاتی برای خودرو مثل از دست دادن و تغییر رنگ اصلی خودرو میشود.

سایبان پارکینگ برای موتورها و خودروهای ترابری کوچک به کار میرود که میتوان به طور کلی آن را سایبان پارکینگ انواع وسایل نقلیه موتوری نامید.

مینی بوس ها و ماشین های نیمه سنگین نیز میتوانند از سایبان پارکینگ برای انواع اتوبوس تک کابین و چند کابین استفاده کنند.

این سایبان ها برای کامیون و ماشین های سنگین و طور کلی سایبان پارکینگ ماشین الات ساختمانی و راه سازی نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

استفاده از سایبان پارکینگ برای ویلا

ویلای شما به طبع دارای یک حیاط روباز است که خودروی خود را آنجا پارک می کنید. اما چیزی که قابل توجه است محافظت از اتومبیل است، در همچین شرایطی شما نیاز به یک سایبان پارکینگ برای ولای خود دارید تا ماشین خود را از تابش مستقیم نور خورشید و یا بارش احتمالی برف باران محافظت کنید. در سایبان متین طرح هی متنوعی برای سایبان پارکینگ موجود است و شما می توانید با توجه به هماهنگی با نمای ساختمان و سلیقه خود سایبان پارکینگ مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

استفاده از سایبان پارکینگ برقی

شما در تمام روز ها و فصول سال نیاز به استفاده از سایبان پارکینگ پیدا نمی کنید مخصوصا برای ویلا که معمولا تعطیلات به آنجا می روید. بنابراین سایبان برقی پارکینگ بهترین گزینه است. در مواقعی که نیاز به سایبان ندارید تنها با زدن یک دکمه می توانید به آسانی سایبان را جمع کنید.

استفاده از سایبان پارکینگ برقی

استفاده از سایبان پارکینگ پارچه ای

یکی از انواع سایبان پارکینگ، سایبان های پارچه ای هستند که خاصیت ضد آب بودن دارند. این سایبان پارکینگ قابلیت جلوگیری تابش نور خورشید را دارند اما گرمای نور خورشید را از خود عبور می دهند. سایبان پارکینگ پارچه ای دارای رنگ های متنوعی است اما ما به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ های روشن استفاده کنید تا گرمای کمتری را از خود عبور دهد.

مطالب پیشنهادی سایبان متین: دلایل استفاده از سایبان متحرک

سایبان پارکینگ فلزی ویلا

استفاده از سایبان خودرو های از جنس فلز و آلومینیوم بهترین گزینه است زیرا نسبت به سایر سایبان ها دارای قیمت مناسب تری می باشد. همچنین سایبان پارکینگ فلزی نور را از خود عبور نمی دهد اما گرمای فصل تابستان را از خود عبور می دهد. برای استفاده از سایبان پارکینگ از جنس فلز بهتر از فرم منحنی ان استفاده کنید زیرا کمترین میزان نور و گرما را از خود عبور می دهد.

ویژگی های سایبان پارکینگ مناسب ویلا

سایبان پارکینگ نقش موثری در محافظت از خودرو و یا موتور سیکلت و یا دوچرخه در برابر نور آفتاب و بارندگی دارد. به همین دلیل باید دارای ویژگی هایی باشد که ما در زیر به آنها اشاره می کنیم:

1.سایبان پارکینگ سنگین نباشد

بهتر است در هنگام انتخاب و خرید سایبان پارکینگ دقت کنید که سایبان سبک باشد زیرا در هنگام وقوع حوادث در صورت سقوط احتمالی سایبان وزن سنگین آن باعث می شود به خودروی شما آسیب وارد شود.

متریال سایبان پارکینگ

2.عایق بودن سایبان پارکینگ

همچنین بهتر است هنگام خرید سایبان ماشین برای ویلا به عایق بودن سایبان دقت کنید که هم عایق صدا و هم رطوبت باشد. در غیر این صورت ممکن است سایبان شما دارای سر و صدا باشد و یا در برابر باران و برف مقاومت بالایی نداشته باشد.

در همین راستا پیشنهاد می کنیم مقاله خرید سایبان پارکینگ با توجه به ابعاد خودرو را نیز مطالعه کنید.

متریال سایبان پارکینگ

یکی از دلایلی که شما از سایبان پارکینگ برای حیاط منزل و یا ویلای خود استفاده می کنید این است که سایه ای را برای اتومبیل شما ایجاد کند. باید به شما بگوییم که تمام متریال های سایبان پارکینگ این ویژگی را ندارند. برای مثال سایبان خودرو پارچه ای این ویژگی را ندارد. اما متریال هایی چوب و یا ورق های پی وی سی این ویژگی را دارند و میتوانند سایه مناسبی را برای خودروی شما فراهم کنند.

سایبان پارکینگ سایبان متین

ما در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با انواع سایبان پارکینگ مناسب ویلا و ویژگی های آن آشنا کنیم. شما برای مشاوره و خرید انواع سایبان خودرو می توانید با مشاوران سایبان متین در تماس باشید.