خرید سایبان برقی مغازه

خرید سایبان برقی مغازه میتواند فضایی زیبا و سایه خنک را برای شما ایجاد کند. اگر در بیرون از محل فروشگاه یا مغازه خود نیاز به سایه دارید بهترین راه خرید و نصب یک سایبان است. سایبان یک پارچه کاملا تاشو دارد و به راحتی میتواند نور آفتاب، سایه و باران را کنترل کند. فضای مناسب برای کسب و کار شما با یک سایبان برقی زیباتر خواهد شد. در کشور ما آب و هوای متنوعی وجود دارد و این محصولات با هر تغییرات جوی کاملا سازگارند.

همه این سایبان ها از آلومینیوم ضد زنگ ساخته میشوند و از بالاترین کیفیت در قطعات برخودار هستند. همچنین جدید ترین فناوری برای بازوهای الکتریکی سایبان ها در نظر گرفته شده تا کار با آن را ساده تر نماید. برای سایبان میتواند اندازه های مختلفی وجود داشته باشد که فضای مورد نظر شما را در جلوی سردر مغازه پوشش دهد.

همچنین بیش از 500 نوع پارچه برای انتخاب چادر سایبان مغازه وجود دارد. میتوانید بر اساس نیاز و سلیقه انها را انتخاب کنید. وقتی به دنبال یک سایبان مغازه هستید باید اندازه، رنگ، نوع پارچه و ویژگی های محل نصب را در نظر داشته باشید. دوام سایبان ها به شدت به آب و هوا وابسته است و باید حتما در این زمینه از تولید کننده مشورت بگیرید.

خرید و نصب سایبان برقی برای مغازه شما یک سرمایه گذاری است. به این جهت که نگهداری از ویترین و اجناس داخل مغازه، صرفه جویی در انرژی و زیبایی محل کسب شما را به همراه خواهد داشت. میتوانید دقایقی را در زیر سایه بگذرانید و حتی در صورت نیاز از مشتری ها در این محل پذیرایی کنید.

سایبان مغازه برقی

مزایای نصب سایبان برقی مغازه 

شاید از خودتان بپرسید چرا باید به خرید سایبان برقی مغازه فکر کرد؟

پاسخ شما این است، بدون شک یک صاحب مغازه به دنبال روشی مطمئن برای آسایش در مغازه است. همچنین که زمان زیادی را در روز در محل کار خود سپری میکنید و نیاز دارید تا دما را متعادل نگه دارید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. پس هیچ سرمایه گذاری بهتر از خرید سایبان مغازه نمیتواند باشد.

مزیت دیگر این محصول این است که امکان چاپ طرح دلخواه شما، آرم مغازه یا تبلیغ مشتری روی چادر سایبان وجود دارد. چه چیزی بهتر از یک تبلیغ محیطی ارزان و جذاب تعداد مشتریان شما را افزایش میدهد. حتی در زمان بسته بودن سایبان هم تبلیغ شما روی لبه ها نمایش داده میشود.

نصب سایبان نه تنها برای خارج از مغازه مفید است که تاثیر زیادی روی محیط داخل هم خواهد گذشات. به طور مثال شدت نور خورشید را کم میکند و پوسیدگی در اثر تابش آفتاب برای کف پوش ها کمتر خواهد شد. میتوانید کاهش دما در رزوهای داغ تابستان با سایبان برقی تجربه کنید بدون اینکه نیاز به بالا بردن درجه کولر باشید.

قابلیت های سایبان مغازه 

برای داشتن کنترل بیشتر و طولانی شدن عمر سایبان برقی مغازه میتوانید قابلیت های آن را افزایش دهید. کنترل ایمنی بازوها در صورت تغییر وضعیت هوا در زمانی که خودتان در مغازه نیستید برای این وسیله وجود دارد. میتوانید تنظیمات را برای سایبان انجام دهید تا به صورت دلخواه شما تنظیم شود و عمل کند. بیشتر کنترل گر ها بعد از خرید سایبان روی آن نصب میشوند و این به نیاز و درخواست مشتری بستگی خواهد داشت. از جمله این موارد باید به امکان نصب موارد زیر اشاره کرد :

– سنسور باد، نور و باران

– ترموستات داخلی

– چراغ های ال ای دی

– سوئیچ تایمر

– گرمایش و روشنایی (هیتر و چراغ های ال ای دی)

– سوئیچ های دیواری

سایبان برقی سایبان متین
سایبان برقی مغازه سایبان متین

امکانات سایبان برقی 

سایبان های تاشو یا برقی برای جلوگیری از آفتاب و باران و باد مناسب تر از انواع قدیمی سایبان ها هستند. با نصب این وسیله :

کف پوش ها، ورودی مغازه و کافه شما برای همیشه از تغییرات جوی در امان خواهد بود.

به راحتی میتوانید بازوها را به وسیله ریموت و از راه دور حرکت دهید.

قاب آلومینیومی سایبان ضد زنگ است و در اثر بارش باران هم سالم خواهد ماند.

پوشش پی وی سی چادر در برابر گرما و اشعه مضر ماوراء بنفش از شما محافظت میکند.

شیب سایبان قابل تنظیم است تا بتوانید نور و سایه را آسان تر کنترل کنید.

تمیز کردن سایبان آسان است و با اسفنج و پارچه به آسانی ممکن خواهد بود.

عملکرد و سبک سایبان مغازه ، رنگ و مدل کاملا مطابق نما و دکور مغازه شما خواهد بود.

نصب و راه اندازی آسان است و زمان زیادی از شما نمیگیرد.

سفارش خرید سایبان برقی برای مغازه 

برای خرید هر کالایی اولین مسئله دوام و کیفیت آن است. برای اینکه از دوام و کارایی یک وسیله مطمئن باشید لازم است تا حتما از تولید کننده معتبر و با سابقه خریداری کنید. شرکت سایبان متین به عنوان اولین تولید کننده انواع سایبان میتواند ضمانت محصولات خود را برای شما تضمین کند. در هر کجای ایران که هستید میتوانید برای اطلاع از شرایط نمایندگی شهر خود و دریافت اطلاعات پیرموان سایبان دلخواه از طریق لینک زیر اقدام کنید.