اخبار سایبان برقی

خرید سایبان برقی ارزان قیمت در تهران

موتور سایبان های برقی وسیله ای می باشد که سایبان را روی پنجره باز و بسته می نماید. این ابزار به دلایل متعددی مفید است اما معایبی هم دارد که گاهی انتخاب سایبان های دستی را ارجح می سازند.

پیش از خرید سایبان برقی بهتر است با همه جوانب آن آشنا شوید. موتور سایبان های برقی ویژگی های منحصر به فردی دارد که کارایی آنها را بهتر می کند.

یکی از ویژگی های آن سنسور باران است. در صورتی که سایبان وجود آب را در قالب باران، برق یا یخ بشناسد، به طور خودکار سایبان را می بندد تا از آن حفاظت کند.

یکی از دیگر مزایای سایبانهای برقی این است که لازم نیست برای باز و بسته کردن آن به خودتان زحمت بدهید. تنها کافی است که دکمه ای را فشار دهید تا این کار تکمیل شود.

سایبان برقی همانطور که از اسمش پیداست یک محافظ در برابر آفتاب و برف و باران ، همه آدما از زیبایی و شیکی لذت میبرند ! اگه از فضای خشک و تکراری خسته شده اید ،با نصب سایبان برقی میتوانید این تنوع رو به محیط اعمال کنیند . سایبان برقی شاهد از تنوع بالای محصولات در زمینه رنگ بندی و مدل ها برخوردار است و شما میتوانید بهترین سایبان برقی رو به سلیقه خودتان خریداری کنید.

سایبان برقی ها از ورود آفتاب جلوگیری میکنند . مغازه ای که از سایبان برقی استفاده نکند بیشترین گرمای آفتاب را به داخل راه میدهد که باعث گرم شدن مغازه میشود. یا خانه ای که بالکنش سایبان برقی ندارد گرمای حاصله از خورشید رو به داخل هدایت میکنه که برای جبران مجبور میشیم از وسایل سرمایشی بیشتری مثل کولر و … استفاده کنیم.
پس با سایبان برقی خورشید دیگه نمیتواند مستقیم بتابد و فضای داخل خنک تر میشود.

برای دیدن پروزه ها کلیک کنید

برای تماس با ما با شماره های زیر در تماس باشید

سایبان برقی شاهد تولید کننده  انواع سایبان برقی، چتر و سقف برقی از سال 1390 به طور تخصصی خدمات خود را در زمینه تولید سایبان برقی, سایبان پارکینگ,  سایبان چتری, سایبان متحرک, فروش سایبان مغازه, سایبان اتوماتیک, سقف برقی, سقف متحرک, فروش و اجرای سایبان, قیمت سایبان, سایبان برقی, سقف برقی,  ارائه می کند.