جلوگیری از پوسیدگی اجناس داخل ویترین با سایبان مغازه

سایبان برقی برای جلوگیری از پوسیدگی اجناس داخل ویترین با سایبان مغازه نصب میشود و محیط تحت پوشش خود را از عواملی مثل تابش شدید آفتاب و اشعه های مضر خورشید یا بارش باران و رطوبت حاصله از آن و گرم شدن مغازه و… محافظت میکند. وجود سایبان برقی برای مغازه هایی که دارای ویترین برای نمایش محصولات خود به مشتری هستند یک امر الزام است.

مغازه ها و فروشگاه های دارای ویترین اجناس خود را در ویترین می چینند. این اجناس در اثر تابش شدید نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش کم کم پوسیده میشود و فاسد خواهند شد. سایبان برقی مغازه با انداختن سایه ای روی ویترین آنها را از عوامل خارجی محفوظ میگرداند.

امروزه انتخاب سایبان مغازه از ضروریات برای صاحبان مغازه به شمار می آید. در هر فروشگاه و مغازه ای میتوان از سایبان برای انداختن سایه و زیبایی استفاده کرد و این محصول جلوه خاصی به دکور و نما میدهد. وجود سایبان برقی به میزان زیادی در خنکی هوا و کاهش حرارت نقش دارد و خرید این وسیله را توجیه میکند.

کاربرد سایبان مغازه علاوه بر این برای تبلیغات هم مورد توجه است تا بتوانید تبلیغ خود را روی آن چاپ کنید. چاپ تبلیغ روی سایبان میتواند هم جداب باشد و هم برای شما کسب درآمد کند. با اینکار نیاز به هزنیه عوارض به شهرداری را ندارید و از نصب تابلو برای تبلیغ هم بی نیاز خواهید بود. سایبان مغازه تبلیغاتی نوعی بازاریابی برای شما و مشتریانتان محسوب میشود. با توجه به این نکته که ماندگاری خوبی دارد و در صورت پاک شدن میتوانید آن را مجدد چاپ کنید.

جلوگیری از پوسیدگی اجناس داخل ویترین با سایبان مغازه

خرید انواع سایبان مغازه 

انتخاب سایبان مغازه در دو نوع دستی و برقی وجود دارد . شما میتوانید آنرا بر اساس نیاز خودتان تهیه و نصب کنید. اما مزیت سایبان برقی نسبت به انواع دستی آن در حرکت دادن و تنظیم آن است. زیرا سایبان در این نوع تنها با موتور برقی کار میکند و به وسیله ریموت قابل کنترل و تنظیم می باشد.

پس به راحتی میتوانید آنرا از راه دور تنظیم کنید. ویژگی مهم دیگر سایبان مغازه از نوع برقی امکان نصب سنسور باد است تا در زمان وزش باد شدید به طور خودکار بسته شود. این مزیت سلامت سایبان را تا مدت ها تضمین میکند. تنظیم شیب هم میتواند نور را کم و زیاد کند.

انواع سایبان برقی را میتوانید در فضای باز مغازه خود هم داشته باشید. اگر از صاحبان رستوران و کافه ها باشید میتوانید از سایبان چتری استفاده کنید. با خرید و نصب این سایبان زیبایی و افرایش فروش برای شما تضمین میشود. از ملاک های مهم مشتریان امروزی زیبایی دکوراسیون رستوران ها و کافه هاست. پس با این کار شما مشتری بیشتری را جذب میکنید و سود خوبی خواهید کرد.

اگر در مغازه خود تراس یا بالکن داشته باشید میتوانید با نصب سایبان پاسیو یا سایبان بالکن به راحتی این فضا را به محل پذیرایی از مشتریان تبدیل کنید. با این محصول زیبا و کاربردی دیگر نگران فضای کوچک مغازه نیستید.  زیرا بازشو سایبان زیاد است و حتی امکان استفاده از پیاده رو را هم به شما خواهد داد. نصب سایبان برقی از مبلمان فضای باز محافظت میکند و با خیال راحت میتوانید  پذیرای مشتریان باشید.

سایبان متین سایبان مغازه

خرید سایبان مغازه تبلیغاتی 

نصب سایبان مغازه بهترین روش برای تبلیفات شماست تا در دید عموم مردم و رهگذران قرار بگیرید. امروزه بسیاری مردم به این وسیله برای محصول و خدمت خود تبلیغ میکنند و برند خود را در معرض نمایش میگذارند. فواید دیگر نصب سایبان برای مغازه این است که هزینه کمتری نسبت به تبلیغ روی بیلبورد و تابلو دارد. همچنین امکان نمایش گسترده و پر بازدید در سطح شهر دارد. امکان اجرای تبلیغات روی انواع سایبان برقی وجود دارد و میتوانید آنرا روی سردر مغازه تان داشته باشید. به طور کلی سایبان مغازه تبلیغاتی به سایبانی اطلاق میشود که روی چادر آن اقدام به چاپ تبلیغ کنید.

سایبان مغازه تبلیغاتی از روکش مرغوب ساخته میشود تا دوام بالایی در مواجه با تغییرات جوی داشته باشد. چادر سایبان به طور کلی ضد آب است و رنگ و چاپ روی آن ماندگار خواهد بود. این مزیت کارایی سایبان را چند برابر خواهد کرد. یکی از روشهای تبلیغات موثر و دایمی همین تبلیغ روی سایبان است. با چاپ تبلیغ هود روی لبه های سایبان میتوانید حتی در زمان بسته بودن هم تبلیغ شما را نمایش دهد.

این مزایا به علاوه تنوع در رنگ برای سایبان مغازه آنرا جالب و پرطرفدار کرده است. برای صاحبین مغازه برندسازی و تبیلغ بسیار اهمیت دارد چون مشتریان زیادی را به مغازه جذب میکند. با نصب این وسیله برای مغازه خود سه مزیت مهم را خواهید داشت. هم خنکی و هم بهینه سازی مصرف انرژی و هم تبلیغات ارزان و پربازده برای محصولات.

سایبان متین سایبان برقی مغازه

خرید سایبان برقی برای مغازه فقط از سایبان متین 

اگر برای سردر مغازه خود به دنبال سایبان مغازه باکیفیت و زیبا هستید با ما تماس بگیرید. شرکت سایبان متین اولین تولید کننده انواع سایبان در ایران آماده پذیرش سفارشات شما در همه جای ایران می باشد. برای اطلاع از شرایط نمایندگی و فروش شهرستان از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و سایبان برقی خود را سفارش دهید.