اخبار سایبان برقی

شستشو و تمیز کردن سایبان برقی 

تمیز کردن سایبان برقی باعث افزایش طول عمر سایبان برقی شما خواهد شد ، همانطور که میدانید سایبان برقی وسیله ی بسیار ساده و کار آمدی بوده که سر درب مغازه ها ، بالای پنجره ها یا هر جایی که شما بخواهید نصب خواهد شد. ولی اگر به درستی از آن محافظت نشود عمر کوتاهی داشته و از بین می رود.

مطلب پیشنهادی : کاور بالکن با سایبان برقی زنجیری 

عدم تمیز کردن سایبان برقی چه عواقبی را به دنبال دارد ؟

عدم شستشو و تمیز کردن سایبان برقی باعث ترک برداشتن و پاره شدن پارچه ی روی سایبان می شود ، بیشتر کسانی که سایبان برقی دارند تمیز کردن آن را جدی نمیگیرند اما امری لازم و ضروری محسوب می شود. تمیز کردن سایبان برقی کاری راحت است ؛ در ادامه با ما همراه باشید تا با روش آن آشنا شویم.

مطلب پیشنهادی : سایبان برقی برای استخر کاربردی دارد ؟

روش تمیز کردن انواع سایبان برقی 

از ابتدا یک سطل با آب سرد و یا آب ولرم پر میکنیم با چند قطره مایع لباسشویی مخلوط میکنیم تا کف ایجاد شود نکته ای که در این مرحله باید به آن دقت کنید این است که هیچوقت از مایع ظرفشویی استفاده نکنید چون مایع ظرفشویی باعث خراب شدن سایبان برقی و کم شدن عمر آن می شود.

روش شستشو و تمیز کردن سایبان برقی

نکات قبل از تمیز کردن سایبان برقی 

قبل از اینکه شروع به تمیز کردن سایبان برقی بکنید تا جایی که میتوانید آشغال ها ، فضولات پرندگان و هرگونه آلاینده ی سفت و برجسته ای که روی پارچه ی سایبان است از بین ببرید.

شروع شستشوی سایبان برقی

در این مرحله سایبان برقی را کاملا خیس نمایید و یک فرچه زبر در محلولی که درست کرده بودید خیس کنید سپس به صورت دورانی محکم روی پارچه سایبان برقی بکشید. بعد از اینکه تمام سطح سایبان برقی را فرچه کشیدید و از تمیز شدنش مطمئن شدید با شلنگ آب یا سطل آب ( که بهتر است از سطل آب استفاده کنید تا از هدر رفتن آب جلوگیری کنید ) کاملا روی آن را آبکشی نمایید و به هیچ وجه نگذارید که مواد شوینده روی آن بماند.

مراحل شستشوی سایبان برقی - سایبان متین

تمیز کردن سایبان برقی از جنس پلاستیکی 

برای تمیز کردن این مدل از سایبان برقی ها باید از اسپری های پاک کننده ی سطح ها استفاده کنید و باید از پایین به بالا شروع به اسپری کردن نمایید. و بهتر است قبل از اسپری کردن ، پارچه ی سایبان برقی کاملا خشک باشد نیازی نیست که خیس کنید. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که از اسپری های قوی استفاده نکنید چون باعث می شود عمر سایبان برقی کم شود.

بعد از اینکه اسپری کردن تمام شد با یک اسفنج یا فرچه ای نرم روی آن بکشید تا تمام کثیفی های روی سایبان از بین رود. در آخر هم مثل روش قبل با یک سطل آب روی آن را کامل آبکشی کنید. اگر هم از شلنگ استفاده میکنید باید با فشار آب کم این کار را انجام دهید چون فشار آب بالا باعث پارگی پارچه ی سایبان خواهد شد.

مطلب پر بازدید : راجع به سایبان برقی بازویی میدانید ؟

شستشوی سایبان برقی پلاستیکی - سایبان متین

تمیز کردن سایبان برقی فلزی

ابتدا با استفاده از شلنگ با فشار بالا سرتاسر سطح آن را کامل بشویید و بعد از آن برای تمیز کردن از محلول های شوینده ی سطوح فلزی استفاده کنید.

اگر غیر از این شوینده ها استفاده کنید هیچ تاثیری را متوجه نخواهید شد. طبق دستورالعمل استفاده از محصول مقداری از شوینده را داخل آب مخلوط کنید و با استفاده از فرچه ای که به محلول آغشته است روی سطح سایبان برقی را به شکل دورانی تمیز کنید.

در آخر سایبان برقی را کاملا آبکشی کنید و مطمئن شوید که همه ی آن مواد شوینده از بین رفته باشد اگر اطمینان پیدا نکنید یک غشایی روی سطح سایبان برقی ایجاد می شود.

حتما این نکته را هم مد نظر داشته باشید که لابه لای صفحات سایبان برقی و هر نقطه ای که ممکن است مواد شوینده نفوذ کرده باشد را کاملا تمیز کنید.

مطلب بیشتر : سایبان برقی رفیق روزهای گرم 

شستشوی سایبان- سایبان متین

سفارش سایبان برقی قابل شستشو 

برای سفارش سایبان برقی قابل شستشو با کیفیت بالا حتما با سایبان متین تماس بگیرید تا بهترین سایبان را از نظر جنس و کیفیت به شما عزیزان عرضه نمایند.

سایبان برقی هایی که داخل منزل یا حیاط مورد استفاده قرار میگیرند بعد از مدت طولانی ممکن است کثیف شود ولی سایبان برقی هایی که سر درب مغازه ها نصب می شود زود به زود کثیف می شوند چون دود و آلاینده هوا روی سایبان مینشیند و باید بعد از مدتی به فکر تمیز کردن آن باشند.

شستشوی سایبان برقی را پشت گوش نندازید ، طول عمر سایبان برقی را با یک شستشوی چند دقیقه ای افزایش دهید تا سالها از سایبان استفاده ی مفید کنید.

حتما از جنس پارچه ای که روی سایبان برقی نصب شده است اطلاع پیدا کنید تا همان نحوه ی شستشوی آن را پیش ببرید از مواد شوینده ی اشتباهی استفاده نکنید تا از عمرش بکاهید.

هرجای ایران که باشین میتونین سایبان برقی سفارش دهید

کدام شهر از ایران زندگی میکنید ، هرجا که باشید میتوانید سایبان برقی مورد نظرتان را سفارش دهید ، سایبان متین دارای نماینده هایی است که در شهر های مختلف در حال ارائه خدمات به همشهریان عزیزمان هستند برای مشاهده ی نماینده های شهرتان کافیست لینک زیر را دنبال کنید.