اخبار سایبان برقی

ایجاد فضای بیشتر با سقف برقی

ایجاد فضای بیشتر با سقف برقی ، شاید از خودتان بپرسید مگر می شود با سقف برقی فضای بیشتر ایجاد کرد ؟ باید بگوییم بله. اما برای اینکه از جزئیات بیشتر این موضوع آگاهی پیدا کنید میتوانید مطلب زیر را مطالعه کنید تا از چگونگی ایجاد محیطی دلباز با سقف برقی را آگاهی پیدا کنید.

مطلب بیشتر : سایبان برقی بارانگیر

چگونگی ایجاد محیطی دلباز با سقف برقی

یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که از کمبود فضا در منزل یا محل تجاری خود رنج می برند استفاده از سقف برقی می باشد سقف برقی می تواند هر فضای بازی را به یک محوطه سقف دار جدید تبدیل کنند این فضاها می توانند از فضای کوچک یک بالکن گرفته تا فضای روباز یک بام .

استفاده از سازه های مقاوم در مقابل هر گونه شرایط جوی و استفاده از پارچه های مقاوم این امکان را برای مشتریان ایجاد می کند که با خیال راحت از این فضا استفاده کنند . در سقف برقی برای حرکت سقف از یک موتور استفاده می شود که سقف را جمع یا باز می کند به همین دلیل به آن سقف برقی گفته می شود .از جمله موارد استفاده سقف برقی می توان به هتل ها ، رستوران ، بالکن یا تراس ، بام ، استخر و … اشاره نمود.

مطلب پیشنهادی : درمان افسردگی پاییز با سایبان برقی

ایجاد فضای بیشتر با سقف برقی-سایبان متین 02122361050

سقف برقی حیاط چه استفاده ای می شود؟

سقف برقی حیاط به عنوان یکی از گزینه های موجود برای مکان های سرباز مثل استخر ها و کافی شاپ ها یا رستوران ها و حیاط های شخصی بوده که نقاط تحت پوشش خود را از شر اشعه های مضر خورشید و آفتاب ، برف و باران و گرد و خاک حفظ میکند.

با نصب سقف برقی برای حیاط ویلا یا منزل شخصی میتوانید حیاط بلا استفاده را به یک محیطی برای دورهم جمع شدن های خانوادگی ایجاد کنید ، همچنین برای بازی بچه های هم میتواند مناسب باشد که نگران این نباشید که به بیرون از خانه میروند برای بازی بلایی سرشان نیاید.

با نصب سقف برقی حیاط منزلتان را از سادگی دربیاورید و ظاهری نو و مدرن ایجاد کنید برای برگزاری مهمانی ها و جشن ها میتواند گزینه ی مناسبی باشد ، پس برای اینکه یک محیط دلنشین به دور از فضای بسته خانه فراهم کنید کافیست یک سقف برقی نصب کنید و از سایه ی زیر آن استفاده کنید.

سقف برقی حیاط دارای ریموتی برای کنترل هستند که به راحتی توسط فرد باز و بسته میشوند. کیفیت بالای سقف برقی حیاط ، فروش بالای آن را تضمین کرده و به دلیل سازگار بودن با هر شرایط آب و هوایی مورد انتخاب مشتریان قرار گرفته است.

اگر هم نگران تاریکی هستید میتوانید با نصب نورهای ال ای دی به راحتی در تاریکی شب از دیدن ماه و ستاره ها لذت ببرید ، ال ای دی ها میتواند سقف برقی حیاط شما را زیباتر کند.

مطلب پر بازدید : سقف برقی رستوران روبل

ایجاد فضای بیشتر با سقف برقی-سایبان متین

دلیل استفاده از سقف برقی برای رستوران ها و کافه ها چیست؟

بعضی از رستوران ها و کافه ها روباز هستند و دلشان میخواهد که یک محیطی در فضای باز رستوران یا کافه شان ایجاد کنند ولی به دلیل تابش آفتاب و در فصل پاییز بارش برف و باران این اجازه را به آنها نمیدهد تنها راه حل برای این رستوران ها این است که از سقف برقی استفاده کنند تا بتوانند یک محیط دلنشین برای مشتریان خود فراهم کنند.

با نصب سقف برقی هم یک فضایی به مغازه تان اضافه کرده اید و هم اینکه از مشتریان بدون اینکه تابش آفتاب ، بارش برف باران آنها را اذیت کند پذیرایی کنید.

بعضی از مغازه داران میخواهند که پارچه ی سقف برقی دارای طرح دلخواه و لوگوی مغازه شان باشد اما نمیدانند که اینکار امکان پذیر است یا خیر؟

باید این خبر خوش را به شما بدهم که این کار امکان پذیر است شما میتوانید پارچه ی سقف برقی را با سلیقه ی شخصی خود تزئین کنید و هر لوگو و طرحی که میخواهید روی آن به چاپ برسانید و ظاهری مدرن و جذاب ، حیرت انگیز برای محیط مغازه ی خود ایجاد کنید و از مشتریانی که روز به روز بیشتر می شود استقبال کنید .

البته میتوانید آپشن های متفاوتی نصب کنید که مشتریانتان با آرامش کامل سفارشاتشان را میل کنند ، آن آپشن ها را در ادامه برای شما مطرح میکنیم.

ایجاد فضای بیشتر با سقف برقی-سایبان متین

آپشن های قبل نصب روی سایبان برقی چیست؟

آپشن هایی که میتوانید به سقف برقی تان اضافه کنید شامل موارد زیر می شود :

1-ال ای دی

2-هیتر گرمایشی

3-مه پاش

4-نور پردازی

5-سنسور باد

و…

تمام موارد بالا بر روی سقف برقی قابل نصب شدن دارند ، ال ای دی را همه ی کسانی که سقف برقی تهیه میکنند نصب می کنند چون میخواهند در هنگام تاریکی هوا هم از سقف برقی استفاده کنند ، نور پردازی به این گونه است که شما میتوانید هر رنگی که خواستید نور های کوچک سقف برقی را به نمایش بگذارید.

مه پاش هم میتواند محیط زیر سقف برقی را خنک نگه دارد که برای گل هایی که زیر سایه ی سقف برقی قرارا داده اید میتواند موثر باشد هم برای مشتراین مغازه هم برای مهمان هایی که در زیر سایه ی سقف برقی در حال گفت و گو هستند یک محیط خنک و دلچسب ایجاد می کند و آنها به هیچ وجه احساس گرما نخواهند کردند.

همچنین با نصب هیترگرمایشی در فصل زمستان هیچ سوز و سرمایی حس نخواهید کرد چون سقف برقی یک محیط گرم و دلچسب برای شما ایجاد خواهد کرد ، تصور اینکه در زیر گرمای ایجاد شده توسط هیتر گرمایشی سقف برقی ایستاده و به تماشای باران نگاه کنید بسیار دلچسب است. برای اینکه این تصور به واقعیت تبدیل شود کافیست آن را سفارش دهید.

مطلب پیشنهادی : سقف متحرک با قیمت مناسب و ارزان

ایجاد فضای بیشتر با سقف برقی-سایبان برقی متین

برای ایجاد فضای بیشتر با سقف برقی همین حالا اقدام کنید ! 

اگر از فضای بسته ی خانه خسته شدید و میخواهید سقف برقی تهیه کنید که یک فضای باز داشته باشید ، میتوانید از بهترین شر;ت تولید کننده و عرضه کننده سقف برقی و سایبان برقی ، سایبان متین تهیه کنید.

سایبان متین در نظر دارد که با استفاده از بهترین پارچه ها ، سازه ی مناسب ، موتور برقی با کیفیت به شما مشتراین عزیز با کیفیت ترین سقف برقی را تقدیم کند که بتوانید سالهای سال از آن استفاده کنید و احتیاجی به تعمیر و تعویض نداشته باشید.

برای سفارش سقف برقی با مدل های متنوع میتوانید با سایبان متین در ارتباط باشید.

همچنین سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد که برای مشاهده ی نماینده های شهر خود روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا با نماینده های شهر خود در ارتباط باشید.