اخبار سایبان سایبان برقی سایبان پارکینگ سایبان متحرک سایه بان برقی

سایبان پارکینگ خودرو و انواع آن 

آیا تا به حال به فکر استفاده از سایبان پارکینگ افتاده اید. حتما پیش آمده که خودرو خود را در حیاط گذاشته اید و باران آن را خیس و کثیف کرده است. یا در اثر تابش آفتاب اینقدر گرم شده که نشستن روی صندلی اذیت تان میکند. بسیاری از خانه ها پارکینگ برای ماشین ندارند و یا حیاط برای پارک موتور و ماشین مناسب نیست. اما با سایبان پارکینگ این مشکل حل شده است.

خودرو ها معمولا در معرض نور آفتاب و آب باران قرار دارند. این مسائل به ماشین بسیار آسیب میزند. به مرور اتومبیل شما مستهلک میشود و حتی در اثر باران شدید امکان نفوذ آب به داخل ماشین هم وجود دارد. برای جلوگیری از این قبیل مسائل بهترین وسیله سایبان است. برای کسانی که حیاط دارند و معمولا ماشین را آنجا پارک میکنند بهتر است از سایبان پارکینگ استفاده کنند.

نصب و استفاده از سایبان برای محل پارک خودرو بهترین وسیله محافظت از ماشین در حیاط ویلا یا منزل شماست. سایبان پارکینگ انواع مختلفی دارد و به صورت ثابت و متحرک قابل ساخت و نصب است. سایبان ها متناسب با محل زندگی و حیاط شما ساخته میشوند. قطعات سایبان مونتاژ میگردد و در محل حیاط اقدام به نصب آن مینماییم.  سایبان های ثابت به صورت دائمی در همان محل نصب باقی میمانند ولی سابان متحرک را میتوانید جمع کنید. البته چادر سایبان داخل همان محفظه میماند. باز و بست کردن سایبان متحرک با استفاده از ریموت امکان پذیر است و از این بابت کار شما آسان شده است.

مطالب مرتبط  :

سایبان پارکینگ اجرا شده

پروژه سایبان چتری

سایبان مغازه بادوام

سایبان پارکینگ سایبان متین سایبان

سایبان متحرک و ثابت 

برای تولید سایبان پارکینگ مدل های مختلفی طراحی شده است. شما با توجه به نیاز و فضای مورد استفاده برای پارک ماشین میتوانید سایبان را تهیه کنید. استفاده از این وسیله هم مانع از خراب شدن ماشین شما میشود و هم آنرا تمیز نگه میدارد. وجود سایبان در زمستان باعث سالم ماندن شاسی اتومبیل میگردد. خرید هرکدام از انواع سایبان متحرک و ثابت به میزان بودجه و سلیقه شما بستگی دارد.

برای ساخت اسکلت سایبان پارکینگ از متریال فلز و آلومنیوم استفاده میشود. سایبان ها پایه و اسکلت محکمی دارند تا بتواند چادر سایبان را تحمل کند. سایبان با پایه فلزی از قدیم مورد استفاده بوده است و در برابر ضربه هم بسیار مقاوم است.

برای ساخت پایه سایبان از فولاد هم استفاده میشود. اما سایبان های آلومینیومی نسبت به سایبان فولادی مقاومت بیشتری دارد ولی امروزه کمتر از آن استفاده میشود. سایبان پارکینگ با استفاده از متریال پی وی سی هم قابل ساخت و اجرا است و برای فضای باز بسیار مقاوم است.

سازه سایبان باید به گونه ای باشد که در اثر باد و طوفان خراب نشود. برای سایبان پارکینگ متحرک البته امکان جمع شوندگی وجود دارد. اما همیشه در ساخت از پایه و پارچه محکم و مقاوم برای سایبان استفاده میگردد.

مطالب مرتبط  :

قیمت سایبان چتری

سایبان چتری پایه وسط

سایبان متحرک دو طرفه

سایبان پارکینگ سایبان متین سایبان شرکت

ضرورت نصب سایبان برای پارک خودرو 

به طور کلی وسائل نقلیه چه خودرو و چه موتور ها در اثر تغییرات جوی آسیب میبینند. به هرحال هزینه تعمیر رنگ و بدنه اتومبیل پایین نیست و بهتر است پیش از آنکه آسیبی متوجه خودرو شما شود فکری برای آن بکنید. اگر حیاط خانه یا ویلای شما مسقف نیست میتوانید به راحتی اقدام به نصب سایبان پارکینگ کنید. این وسیله پرکاربرد و مقرون به صرفه ، هزینه های نگهداری اتومبیل شما را کاهش میدهد.

تاثیرات نور خورشید و گرما میتواند بدنه ماشین را به راحتی از بین ببرد. همچنین به شیشه ها،لاستیک ها و حتی داخل خودرو هم آسیب میرساند. آفتاب میتواند داشبورد و صندلی ها را به مرور از بین بببرد. وجود پارکینگ تنها امنیت اتومبیل را تامین نمیکند. بلکه برای جلوگیری از استهلاک اتومبیل هم مهم است.

بدنه خودرو ها از جنس فلز است و البته جاذب گرما می باشد. پس به مرور زمان رنگ فلز از بین میرود و بدنه آسیب میبیند. لاستیک ها نیز بر اثر حرارت گرم و دفرمه میشوند. در دراز مدت این اثرات تخریبی میتواند جبران ناپذیر باشد. اعضای داخلی ماشین مانند داشبورد و فرمان هم از جنس پلاستیک هستند و در اثر گرما آب میشوند. برای جلوگیری از استهلاک بهترین وسیله سایبان پارکینگ است. این مسئله را در نظر داشته باشید که آسیب به بدنه خودرو میتواند باعث افت قیمت آن شود. پس بهتر است از این قبیل مشکلات جلوگیری کنید و اقدام به نصب سایبان پارکینگ محکم و مقاوم برای خود بنمایید.

سایبان پارکینگ سایبان برقی متین سایبان

سایبان خودرو مقاوم و بادوام را از ما بخواهید!

اگر در خانه حیاط دار زندگی میکنید و جای پارک برای خودرو ندارید. یا در ویلای خود نیاز به محلی به عنوان پاریکنگ دارید، پیشنهاد ما به شما نصب سایبان پارکینگ است. سایبان ها علاوه بر ایجاد سایه و هوای خنک، از اتومبیل شما محافظت میکنند تا آسیب کمتری ببیند. برای خرید سایبان با ما در شرکت سایبان متین تماس بگیرید. شرکت ما دارای سابقه طولانی در زمینه تولید و فروش انواع سایبان برقی، سایبان مغازه و سقف متحرک می باشد. برای استعلام قیمت و سفارش خرید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. در تمام نقاط ایران نمایندگی های آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.