اخبار سایبان سایبان برقی

انواع سایبان برقی

انواع سایبان برقی ، امروزه سایبان برقی تبدیل به یک وسیله ضروری در مکان های مختلف شده است . در این نوشته به چند نمونه از انواع سایبان برقی اشاره می کنیم و توضیحات مختصری میدهیم تا شما در صورت مورد نیاز هر کدام از آنها را خواستید سفارش دهید.

مطلب پیشنهادی : سایبان برقی آشپزخونه یلدا خانوم

انواع سایبان برقی چیست؟

1- سایبان بالکن

2- سایبان پارکینگ خودرو

3- سایبان برقی مغازه و فروشگاه ها

4- سایبان برقی رستوران

5- سایبان برقی برای استخر های روباز

6-سایبان برقی پنجره

7-سایبان پاسیو

شاید براتون جالب باشه : اجرای سایبان برقی داروخانه 

انواع سایبان برقی - سایبان متین

سایبان برقی برای چه بالکن هایی قابل استفاده است ؟

بعضی مشتریان هستند که از ما میپرسند بالکن هم خیلی عریض است آیا سایبان برقی هست که بالکن مرا پوشش دهد ؟ ، یا عده از کوچکی بالکن میگویند و عده ای هم این سوال را دارند که اصلا سایبان برقی برای بالکن من قابل نصب است ؟ جواب های سوالات شما توسط بهترین مشاوران سایبان برقی ، سایبان متین جواب داده می شود.

اما این خبر را باید به شما بدهم که سایبان برقی برای تمام بالکن ها قابل نصب است ربطی به بزرگی و کوچکی ندارد چون دست سازنده ی سایبان برقی ابز است میتواند اندازه ی آن را کوچک و بزرگ متناسب با بالکن شما درست کند.

از ویژگی های سایبان برقی برای بالکن هم خبر دارید که از شدت آفتاب به داخل بالکن جلوگیری میکند ، یادتان هست که وقتی میخواستیم پایمان را داخل بالکن بگذاریم از شدت داغی کف بالکن پشیمان میشدیم یا نمیتوانستیم دو دقیقه داخل بالکن بمانیم آنقدر گرم بود که کلا داخل بالکن نمیرفتیم.

ولی امروزه دیگر این مشکلات به وسیله ی نصب سایبان بالکن به اتمام رسیده است ، به راحتی میتوانیم داخل بالکن برویم و احساس گرمای شدید آفتاب بنشینیم و کنار خانواده استراحت کنیم.

مطلب بیشتر : خرید سایبان برقی لوکس در تهران

بهترین سایبان برقی بالکن-سایبان متین

سایبان برقی برای همه ی مغازه ها قابل نصب است ؟

همان سوال هایی که مشتریان سایبان بالکن از ما میپرسند ، مغازه داران هم میپرسند اما باز هم جواب همان است که سایبان برقی مناسب با اندازه ی مغازه ی شما نصب خواهد شد.

سایبان برقی به دلیل راحتی که در باز و بسته شدن دارند ، امروزه بیشتر مغازه داران دنبال سایبان برقی هستند اما به دلیل این که نمیدانند از کدام شرکت تهیه کنند هنوز موفق به خرید سایبان برقی برای مغازه ی خود نشده اند.

همانطور که میدانید و در سایت های دیگر راجع به سایبان برقی برای مغازه خواندید ، این سایبان از تابش شدید آفتاب به داخل مغازه جلوگیری کرده و نمیگذارد که اجناس شما خراب شوند از اتلاف انرژی هم جلوگیری می شود دیگر نیازی نیست برای به تعادل رساندن دمای داخل مغازه از کولرهای بیشتری استفاده کنید.

همچنین میتوانید تبلیغات مورد نظرتان را چاپ کنید تا مغازه ی خود را به رهگذران معرفی کنید در چاپ تبلیغات دستتان باز است میتوانید هز تبلیغی که خواستید روی سایبان برقی به چاپ برسانید و در نتیجه از بیشتر شدن مشتریان لذت ببرید.

امروزه بیشتر سایبان برقی ها دارای مه پاش هستند و اگر دقت کنید افراد رهگذر برای اینکه کمی در این فصل گرما خنک شوند زیر آن می ایستند و همین امر باعث می شود که مشتریان زیادی به ویترین مغازه ی شما جذب شوند و حتی از مغازه ی شما دیدن کنند و محصول مورد نظرشان را خریداری کنند. این هم یکی از کلک هایی که میتوانید با نصب سایبان برقی به افراد رهگذر بزنید.

مطلب پیشنهادی : روش شستشو و تمیز کردن سایبان برقی

سایبان برقی - سایبان متین 02122361050

سایبان پارکینگ، خودروی شما را محفوظ نگه میدارد

سایبان پارکینگ برای خانه هایی که حیاط دارند و از داشتن پارکینگ محروم هستند بسیار مناسب میباشد . در این روزهای گرم همه ی دارندگان خودرو دنبال یک نقطه ای برای پارک کردن میگرند که سایه باشد ، چون آفتاب ضرر زیادی به خودرو میزند . چه ضرری؟ ، اولین ضررش این است که رنگ ماشینتون از بین میره ، خودرو جوش میاره ، بافت پارچه ی صندلی ها روز به روز فرسوده تر می شود و باعث می شود پاره شود ، داخل ماشین خیلی داغ می شود و هنگام سوار شدن اذیت می شوید. این همه ضرر دارد حتی اگر در حیاطتان هم بگذارید بازهم تابش آفتاب را دارید مگر اینکه خوش شانس باشید و تابش آفتاب سمت خانه ی شما نباشد.

برای ویلاها سایبان پارکینگ خیلی ضروری است ، چون میتوانید بدون اینکه نگران ماشین خود باشید که زیرآفتاب در حال داغ شدن و صدمه دیدن است از تفریحات خود لذت ببرید.

سایبان پارکینگ هم مثل دیگر سایبان برقی هاست میتوانید با زدن یک دکمه آن را باز و بسته کنید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید و از خودرو خود حفاظت کنید.

نام بهترین شرکت عرضه کننده سایبان برقی چیست؟

اگر دنبال یک شرکت مناسب برای سفارش سایبان برقی مورد نظرتان هستید کافیست با شرکت سایبان میتن در ارتباط باشید.

شرکت سایبان متین به عنوان بهترین عرضه کننده ی انواع سایبان برقی شناخته شده است و بهترین کیفیت با قیمت مناسب را به دست مشتریان خود میرساند کافیست برای سفارش سایبان برقی با آنها تماس بگیرید.

فرقی هم نمیکند کدام شهر از ایران هستید ، سایبان متین در تمام شهر های ایران نماینده دارد که میتوانید لینک را دنبال کرده تا نماینده های محترم سایبان متین را مشاهده نمایید.