اخبار سایبان برقی

استفاده از سایبان برقی برای خانه (بالکن ، پاسیو ، حیاط ، پنجره ، ... )

سایبان برقی برای هر فضای بازی که شما در مقابل عوامل خارجی مقل آفتاب گرم و سوزان تابستانی و اشعه های مضر آن ، گردو خاک و دید طبقات بالا ، … اذیت شوید به کمکتان می آید و از شما و محیط تحت پوشش خود حفاظت می کند.

خانه ها هم از فضاهایی هستند که استفاده از سایبان برقی برای آن ها منفعت زیادی دارد و می تواند خیلی کار ها را راحت تر و آسان تر کند.

مخصوصا در روزهای داغ تابستانی ، سایبان ها حسابی تحمل گرما را برای شما راحت میکنند و نوعی راه در صرفه جویی برق به حساب می ایند چرا که استفاده از وسایل سرمایشی را به حداقل می رسانند.

در ضمن بهتر است بدانید که ما پروژه های زیادی داریم که توسط تیم سایبان متین تولید شده است . شما میتوانید از آن ها نیز دیدن کنید.

استفاده از سایبان برقی برای خانه

استفاده از سایبان برقی بالکن

سایبان بالکن علاوه بر این که جلوی تابش مستقیم آفتاب را میگیرد به زیبایی بالکن هم کمک میکند حتی می توانید از کثیفی بالکن و شیشه ها هم جلوگیری کنید و کار تمیز کاری را کاهش دهید.

بستن دید طبقات بالا تر که به بالکن شما مشرف هستند هم از کاربرد های دیگر سایبان برقی مخصوص بالکن است و همچنین ریزش برگ و شاخه درختان و آشغال هایی که طبقات بالاتر میریزند در بالکن شما به حداقل خواهد رسید.

سایبان بالکن دارای یک ریموت برای بازکردن و جمع کردن در ساعات زمانی دل خواه می باشد و دیگر نیازی به نیروی دستی و اتلاف وقت برای بازکردن و جمع کردن آن ندارید.

سایبان بالکن از گرم شدن بیش از پاسیو جلوگیری کرده و باعث احساس آرامش شما و پرندگان داخل بالکن و حتی گیاهان می شود. شما میتوانید با خیالی آسوده قفس پرندگان و گلدان هایتان را زیر سایه سایبان برقی بگذارید.

سایبان بالکن می تواند گرینه ی مناسبی برای تزئین بالکن باشد ، سایبان بالکن در اندازه ها و طرح های مختلف وجود دارد با در نظر گرفتن سلیقه ی خود می توانید سایبان بالکن مورد نظر خود را سفارش دهید.

استفاده از سایبان برقی حیاط

گاهی نبودن پارکینگ باعث میشود ساکنین بخواهد از حیاط خود برای پارک کردن خودرو ها استفاده کنند. استفاده از سایبان برقی در حیاط خانه ها این امکان را به وجود می آورد تا بتوانید با خیالی آسوده خودرو خود را زیر سایه سایبان پارک کنید و نگران اسیب های اشعه های خورشید و گرمای آن روی خودرو نباشید.

اما صبر کنید موضوع به همین جا ختم نمی شود . استفاده از یک سایبان برقی با رنگ بندی های جذاب و شکیل به زیباتر شدن فضای حیاط خانه شما کمک های چندانی میکند و شما میتوانید با چیدن چند میز و صندلی جمع و جور زیر سایه سایبان به دور از آسیب های عوانل خارجی مثل افتاب یا بارش باران یک دور همی لاکچری با خانواده و دوستان خود ترتیب دهید.

همچنین استفاده از سایبان برقی در حیاط ها بالای درب ورودی تا حد زیادی جلوی ورود گرما را به خانه ها میگیرد . سایان ها از فاصله 50 متری با یک ریموت قابل کنترل و تنظیم در زاویه مورد نظر هستند تا بتوانید به راحتی آن ها را باز و بسته کنید.

سایبان برقی حیاط به شما کمک میکند نقص نبود پارکینگ خانه خود را در هنگام فروش جبران کنید و به راحتی آن را بفروشید.

استفاده از سایبان برقی برای خانه
استفاده از سایبان برقی برای خانه

استفاده از سایبان برقی پنجره

استفاده از سایبان برقی در سر پنجره های رو به آفتاب روش هوشمندانه ای برای جلوگیری از ورود گرما به خانه از طریق پنجره ها به شمار میرود . اگر پنجره های خانه شما رو به آفتاب است این را درک کرده اید که تابش مستقیم خورشید باعث گرم شدن خانه و افزایش استفاده از وسایل سرمایشی می شود . پس با یک سایبان برقی کار خود را راحت کنید.

اگر دقت کرده باید خیلی ها عادت دارند قفس پرندگان خود را بیرون از پنجره آویزان کنند اما نگران اثر آسیب های عوامل خارجی روی این جانداران هستند . با یک سایبان برقی میتوانید این نگرانی را تمام کنید و پرنده دوست داشتنی خود را بیرون از پنجره بگذارید.

انتخاب سایبان برقی برای پنجره در رنگ بندی ها و انواع مختلفی ممکن است و شما عزیزان میتوانید با انتخاب درست ، جلوه ای جذاب به نمای خانه خود بدهید.

نگران دلگیر شدن خانه خود در اثر استفاده از سایبان برقی نباشید ! شما تنها با ساتفاده از یک ریموت میتوانید سایبان های خود را تا اندازه های بسیار کوچکی جمع کنید و در مواقع لزروم از هوای آزاد استفاده کنید.

شرکت سایبان برقی متین با تولید سایبان بالکن از مواد اولیه مرغوب، فروش سایبان بالکن با قیمت عالی و نصب سایبان بالکن با سرعت اجرایی بالا از جمله اصول شرکت متین بوده و تا به امروز با رعایت آنها به موفقیت بالای رسیده است.

نا در همه شهرهای ایران شعبه های نیرومند خود را مستقر کرده ایم شما در صورت تمایل برای خرید انواع سایبان برقی کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در قسمت پایانی سایت با ما تماس بگیرید.