اجرای سایبان پاسیو دو طرفه توسط نماینده اصفهان جناب آقای هارونی

 

ویژگی های پروژه اجرا شده

ابعاد : 6*6

تعداد موتورهای به کار رفته : تک موتوره و تک محوره

محل اجرای پروژه : اصفهان

قیمت پروژه : همکاران محترم با توجه به تغییر در شیوه قیمت گذاری شرکت نسبت به استعلام قیمت با تلگرام دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید.   تلفن: 09121007732

این سایبان پاسیو دو طرفه یکی از پرطرفدارترین سایبان های برقی نزد مشتریان میباشد.

یکی از دلایل محبوبیت این نوع سایبان ، شیکی و زیبایی خاص آن نسبت به دیگر سایبان هاست.

سایبان پاسیو فواید زیادی دارد که علاوه بر آفتابگیر بودن . جلوگیری از رسیدن اشعه های مضر خو.رشید به پوست ، میتواند محیط تحت حفاظت خود را از گردو خاک و باران و برف حفظ کنند.

فست فودها و رستوران ها میتوانند با ذوق و سلیقه بسیار در فضای باز از سایبان پاسیو بهره گرفته تا مشتریان بتوانند در فضای باز زیر سایه سایبان پاسیو اوقاتی خوش را تجربه کنند.

 

مطالعه این مطلب پیشنهاد میشود : سایبان چتری پروتئینی

تصاویر زیر همگی از نمونه کارهای اجرا شده توسط سایبان متین میباشند ، ما از زوایای مختلف عکس های این پروژه را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

 

سایبان دو طرفه

یکی از بهترین انواع سایبان های برقی، سایبان دو طرفه است. این محصول دارای سازه و پوشش کاملا حرفه ای و شیک می باشد. اگر به دنبال ک سایبان هستید تا بتواند فضای زیادی را تحت پوشش قرار دهید بهترین انتخاب سایبان دو طرفه است. این سایبان از دو طرف امکان بازشوندگی دارد. لازم به ذکر است که هر طرف سایبان قابلیت بازشدن را به تنهایی داراست.

سازه این سایبان آلومنیومی و سبک است. طول عمر سازه آن بسیار بالا است. این سایبان قابل استفاده در حیاط رستوران ، ویلا و باغ و پاسیو … می باشد.

سایبان دو طرفه برای پاسیو همانطور که پیش از این گفته شد مانع از رسیدن گرد و خاک و نور زیاد به پاسیو میشود. به دلیل قابلیت طاحی در اندازه های متفاوت برای سایبان دو طرفه میتوان سایبان پاسیو را برای هر فضایی متناسب با خود آن طراحی کرد.

مزایای سایبان دو طرفه :

قابلیت تنظیم شیب

امکان استفاده از یک بال سایبان

قابلیت چاپ تبلیغات و یا طرح دلخواه روی آن

امکان نورپردازی سایبان جهت استفاده در شب

موجود در دو نوع دستی و برقی

مطالعه این مطلب پیشنهاد میشود : سایبان پاسیو فست فود کاوالی

کاربرد سایبان دو طرفه

سایبان دو طرفه برای پاسیو معمولا بنا بر ابعاد و اندازه فضا طراحی و ساخته میشود. سایبان دو طرفه از انواع سایبان های برقی و کشویی می باشد. سایبان دو طرفه توسط موتور برقی قابلیت باز و بسته شدن را دارد. پارچه سایبان معمولا از جنس اکریلیک است و ضد آب می باشد.

سایبان متحرک سایبان سایبان برقی سایبان دوطرفه

سفارش طراحی و ساخت سایبان دو طرفه پاسیو

برای سفارش سایبان دوطرفه پاسیو با ما تماس بگیرید تا سایبان مناسب خود را داشته باشید.

سایبان های دو طرفه از انواع سایبان برقی هستند و علاوه بر فضای پاسیو برای پارکینگ و رستوران و باغ و ویلا نیز قابل نصب و اجرا می باشند.

سایبان متین در ساخت انواع سایبان برقی و ثابت تخصص دارد و شما میتوانید انواع سایبان پارکینگ، سایبان بالکن و سایبان چتری و… را از ما سفارش دهید.