اجرای سایبان پارکینگ زنجیری

اجرای سایبان پارکینگ زنجیری ، توسط گروه سایبان متین به اجرا رسیده است که این گروه حرفه ای در زمینه یتولید انواع سایبان برقی ، سایبان پارکینگ  و انواع سایبان ها فعالیت درخشانی دارند ، سایبان پارکینگ زنجیری میتواند سایه ای برای چند ماشین ایجاد کند در ادامه شما را با سایبان پارکینگ زنجیری آشنا می کنم با ما همراه باشید.

مطالب بیشتر : اجرای سایبان پارکینگ دو طرفه 

مشخصات پروژه ی سایبان پارکینگ

تعداد سایبان : 3 عدد

نوع سایبان : سایبان پارکینگ ، زنجیری ( به هم پیوسته )

مقدار بازشو : 3 متر

این نوع  سایبان ماشین  با طول 3 متر و به هم پیوسته میتواند بیش از یک ماشین را تحت پوشش قرار دهد.

مطلب پیشنهادی : اجرای سایبان پارکینگ زنجیری فولادی

اجرای سایبان پارکینگ زنجیری

سایبان پارکینگ زنجیری چیست؟

سایبان پارکینگ زنجیری با طراحی منحصر به فردی که دارد در برابر بادهای شدید مقاومت بالا و همچنین این مورد  باعث گردیده تا در مقایسه با سایبان برقی بازویی بسیار مقاوم تر باشند و جایگزینی برای سایبان های سیم بکسلی به حساب بیاید و در طول زمان دچار پارگی یا فرسایش نمی شود .

سایبان پارکینگ زنجیری به شکلی است چند سایبان در کنار هم با فاصله ی بسیار کم قرار دارند به این نوع سایبان ها ، سایبان زنجیری گفته می شود.

سایبان پارکینگ زنجیری برای اداره ها ، شرکت ها ،  و … بیشتر استفاده می شود ، چون در این مکان ها تعداد کارمندان زیاد است در نتیجه ماشین هم زیاد است بنابراین میتوانید با قرار دادن چند عدد سایبان پارکینگ زنجیری ماشین های کارمندانتان بدون اینکه خراب شوند زیر سایه ی سایبان پارکینگ پارک کنند.

به دلیل قدرت بالای زنجیر در بازوهای این مدل سایبان ، بازشوی این نوع سایبان قابلیت پیشروی بیشتر از ۲ متر را دارد .

سایبانی زیبا و در عین حال پر قدرت برای انجام انواع پروژه های سایبانی مانند: پروژه های تبلیغاتی ، سایبان های فروشگاهی ، سایبان پارکینگ و…

این سایبان به شما این اطمینان را می دهد که دیگر نگران تابش شدید آفتاب و بارش شدید باران نباشید و در هر حالت جوی در امنیت سایبان ما از شرایط لذت ببرید.

اجرای سایبان پارکینگ زنجیری

تفاوت سایبان برقی پارکینگ با دستی چیست؟

راجع به سایبان برقی زیاد خواندید یا از دوستان و آشنایتان شنیدید ، پس نیازی به توضیح دوباره نیست ولی این را بدانید که سایبان برقی بیشترین استفاده را نسبت به سایبان های دستی دارد ، سایبان های دستی مثل قدیما است که با کمک یک میله آن را باز و بسته می کردند ولی امروزه به کمک یک ریموت به راحتی میتوانید آن را باز و بسته کنید.

همه ی ما قدیما سایبان های دستی را زیاد دیدیم پس سختی باز و بسته شدن آن را هم دیدیم ، شرکت های عرضه کننده سایبان به این فکر افتادند که سایبان های دستی موقع باز و بسته شدن خیلی سر و صدا دارند و آن فردی که در حال باز کردن سایبان است خیلی سختی میکشد بنابراین به فکر تولید سایبان برقی افتادند که با کمک یک ریموت آن را باز و بسته کنند بدون این که کسی خسته شود یا سر و صدای آزار کننده ای ایجاد شود.

مطلب پیشنهادی : سایبان پارکینگ محافظ خودروی شما

مزایای استفاده از سایبان پارکینگ زنجیری

سایبان برقی پارکینگ زنجیری نوعی سایبان با جدید ترین تکنولوژی هستند که امکانات بسیار خوبی را برای شما فراهم می کنند.

تفاوتی که این نوع سایه بان ها با دیگر سایبان برقی ها دارند این است که در داخل بازوی آن ها از سیم های بوکسل استفاده نمی شود و در عوض از زنجیر های خاصی به جای سیم های بوکسل استفاده می شود.

معمولا این مدل سایبان ها کنترلی هستند و شما می توانید خیلی راحت آن ها را باز و بسته کنید.

سایبان پارکینگ زنجیری به دلیل اینکه چند عدد سایبان کنار هم بدون فاصله است برای محوطه های بزرگ با تعداد ماشین های زیاد که نیاز به پارکینگ دارند مناسب است چون این نوع سایبان ماشین میتواند محوطه ی زیادی را تحت پوشش قرار دهد و با مقدار باز شوندگی سایبان این مقدار بیشتر هم می شود.

از سایبان برقی زنجیری علاوه بر پارکینگ میتوانید برای مغازه هم استفاده کنید ، میتوانید به تعدادی که میخواهید سایبان برقی در نظر بگیرید و تبلیغات خود را به صورت تکه تکه چاپ کنید ، مثل قاب عکس هایی که تکه تکه کنار هم قرار میگرند و کامل میشوند، این ایده میتواند برای جذب مشتریان و ظاهر مغازه ی شما جالب باشد و جذابیت بیشتری به مغازه ی شما بدهد.

این ایده را برای سایبان پارکینگ هم میتوانید پیاده سازی کنید ، هر لوگو و یا عکسی که میخواهید روی آن به چاپ برسانید و زیبایی سایبان پارکینگ زنجیری خود را بیشتر کنید و محیط را از سادگی در بیاورید.

نصب سایبان برقی ماشین - سایبان متین

برای درخواست سایبان پارکینگ زنجیری چه کاری باید انجام دهیم؟

با مشاوران سایبان متین تماس بگیرید ومشاوره ی رایگان دریافت کنید تا یک سایبان پارکینگ زنجیری متناسب با محیط شما پیشنهاد کنند ، سایبان متین به دلیل تجربه ی بالایی که دارد میتواند بهترین سایبان برقی ، سایبان پارکینگ در انواع و اقسام مدل ها را به شما مشتریان پیشنهاد نماید کیفیت در عرضه ی سایبان برقی حرف اول را می زند پس با سایبان متین جهت سفارش سایبان برقی و انواع سایبان پارکینگ تماس بگیرید.

فرقی نمیکند که کجای کشور ایران زندگی میکنید به راحتی میتوانید با نماینده های شهرتان در ارتباط باشید تا بتوانید سفارشتان را به آن ها اعلام کنید.