اجرای سایبان برقی پارکینگ زنجیری فولادی

اجرای سایبان پارکینگ زنجیری فولادی ، این پروژه به دست سایبان برقی متین به اجرا رسیده است که با ما همراه باشید تا از اطلاعات پروژه و سایبان پارکینگ بیشتر بدانیم.

مطلب بیشتر : سایبان پارکینگ محافظ خودروی شما 

اجرای سایبان پارکینگ زنجیری فولادی

اطلاعات پروژه سایبان پارکینگ اجرا شده 

نوع سایبان :  سایبان زنجیری فولادی

مقدار باز شو :  5متر

نوع سازه :  سازه ثابت مسقف

محل اجرا شده : منزل مسکونی

این هم از اطلاعات پروژه که در اختیار شما عزیزان قرار داده شد ، شما را دعوت میکنم تا از عکس های مربوط به این پروژه هم دیدن کنید تا به حرفه ای بودن این تیم پی ببرید.

بیشتر بخوانیم : خرید آسان سایبان پارکینگ 

سایبان پارکینگ چند نوع است ؟

سایبان پارکینگ دو نوع است ثابت ، برقی . سایبان پارکینگ ثابت به منظور این است که دارای پایه های ثابت و هیچ نوع حرکتی ندارد ، به طوریست که اول از همه یک سری پایه های ثابت می زنند و سطح مورد نظر را مسقف میکنند و بعد از سایبان پارکینگ را نصب میکنند.

اما سایبان برقی پارکینگ دیگر پایه ی ثابت را ندارد ، روی دیوار خالی آن نصب می شود و با یک ریموت باز و بسته می شود.

پس با توجه به نیازتان نوع سایبان پارکینگ که میخواهید سفارش دهید و از شرکتی سفارش دهید که به عنوان بهترین شرکت تولید کننده سایبان برقی شناخته شده باشد.

اگر هم در انتخاب سایبان پارکینگ دو دل هستید و نمیدانید که چه نوعی مناسب برای محیط مورد نظر شماست کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند و بهترین سایبان پارکینگ را به شما عزیزان پیشنهاد کنند.

سایبان برقی پارکینگ بیشترین استفاده را نسبت به سایبان پارکینگ ثابت دارد به این دلیل است که ظاهری مدرن و جذاب دارد و بسیار کار آمد است.

مطلب بیشتر : سایبان پارکینگ ریموت دار

اجرای سایبان پارکینگ زنجیری فولادی

سایبان برقی پارکینگ برای تمام فصل ها مناسب است؟

شاید این سوال همه ی کسانی باشد که فکر میکنند سایبان پارکینگ فقط برای فصل گرما مناسب دیگر به درد نمیخورد و آن را باید حذف کنند. اما باید به شما بگویم که سخت در اشتباهید ، سایبان برقی پارکینگ برای تمام فصول مناسب است و بسیار کار آمد است در هر فصل و هر زمان که باشید میتوانید از سایبان برقی پارکینگ استفاده کنید.

سایبان برقی پارکینگ برای فصل تابستان همانطور که میدانید بسیار مفید است به راحتی میتواند از تابش مستقیم آفتاب به بدنه ی خودرو جلوگیری کند تا خودروی شما زیر آفتاب نسوزد و رنگ و رویش از بین نرود.

همچنین در فصل زمستان هم میتواند کاربردی ترین مورد باشد ، زمانی که خودروی خود را به کارواش میبرید بعد داخل حیاط خانه میگذارید بارش باران از شانس بد شما شروع می شود و شما از داخل خانه با نگاهی غمناک به ماشین نگاه می کنید که چقدر بد شانسم ماشینم دوباره کثیف شد ، حالا باید بگم که دیگر این غم و غصه را کنار بگذارید سایبان برقی پارکینگ ساخته شده برای شما که وقتی خودروی خود را به کارواش میبرید بعد با خیال راحت زیر سایبان برقی بگذارید بدون اینکه نگران باشید که ممکن است دوباره بر اثر بارش باران ، برف کثیف شود.

اجرای سایبان پارکینگ زنجیری فولادی

برای سایبان پارکینگ چه آپشن هایی میتوان اضافه کرد؟

برای سایبان پارکینگ خود میتوانید آپشن هایی از جمله : سنسور باد ، سنسور باران ، مه پاش ، هیتر گرمایشی ، ال ای دی ، نور پردازی ، و … را به سایبان پارکینگ خود اضافه کنید.

سایبان برقی پارکینگ را با نورهای ال ای دی رنگی زیباتر کنید تا بتوانید درهنگام تاریکی شب آن را زیر نظر بگیرید و زیبایی خاصی به محیط بدهید.

اضافه کردن سنسور باد میتواند برای سایبان پارکینگ مفید واقع شود ، مناطقی که در معرض بادهای شدیدی قرار دارند بهتر است از این سنسور استفاده کنند وقتی سایبان برقی بسته باشد و یک دفعه باد شدیدی شروع به وزیدن کند این سنسور سایبان را به صورت اتوماتیک باز می کند و نمیگذارد که گرد و خاک روی خودروی شما بنشیند یا سنگ ریزه ای به شیشه ی خودروی شما برخورد کند صدمه ببیند.

پس با تناسب نیازتان میتوانید آپشن هایی که گفتم را نصب کنید و یا میتوانید با کمک مشاوران ما بهترین سایبان پارکینگ با آپشن های مختلف داشته باشید.

اجرای سایبان پارکینگ زنجیری فولادی

سایبان خودرو را همین حالا سفارش دهید!

سایبان پارکینگ منتخب خود را همین حالا سفارش دهید ، سایبان متین بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده ی انواع سایبان برقی است که میتوانید هر نوع سایبان برقی که میخواهید با آن ها تماس بگیرید.

سایبان برقی خودرو میتواند برای شما مفید واقع شود ، پس باید از شرکتی سایبان برقی را سفارش دهید که از نظر کیفیت خیالتان راحت باشد ، سر سال نیاز به تعمیر و  تعویض نداشته باشد ، گول قیمت های ارزان را نخورید سایبان متین هزینه ای که به شما اعلام میکند برابر با تجهیزاتی است که برای شما به کار برده است. پس با ما در ارتباط باشید.

هرجا که هستید با ما تماس بگیرید ! 

هرجای ایران که هستید فرقی نمیکند با ما تماس بگیرید ، در همه جای ایران سایبان متین نمایندگی های مختلف دارد میتوانید با دنبال کردن لینک زیر نماینده های شهر خود را مشاهده کنید و با آن ها در ارتباط باشید تا بهترین سایبان پارکینگ و هر نوع سایبان برقی دیگر را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

همچنین میتوانید نمونه کارهای بیشتری که این گروه متخصص به اجرا رسانده اند را هم مشاهده کنید و اگر از هر یکی که خوشتان آمد به نماینده ی شهر خود تماس گرفته و سفارش خود را اعلام کنید.