اجرای سایبان پارکینگ دو طرفه در حیاط منزل

اجرای سایبان پارکینگ دو طرفه ، سایبان پارکینگ اجرا شده توسط سایبان متین نصب و راه  اندازی شده است که میتوانید نمونه عکس هایی از پروژه ها را مشاهده کنید.

مطلب بیشتر : اجرای سایبان پارکینگ زنجیری فولادی

سایبان برقی دو طرفه برای سایبان پارکینگ هم کاربرد دارد؟

بیشتر شما مشتریان عزیز سایبان پارکینگ های یک طرفه را مشاهده کرده اید و تا الان ممکن است سایبان برقی دو طرفه ای که به منظور سایبان پارکینگ مورد استفاده قرار گرفته باشد ندیده باشید. ولی امروز شما میتوانید یک سایبان برقی دو طرفه که به عنوان سایبان پارکینگ به کار برده شده است را مشاهده نمایید.

سایبان برقی دو طرفه همانطور که میبیند میتواند فضای بیشتری برا ایجاد سایه داشته باشد ، پس میتوانید برا اینکه ماشین های بیشتری را زیر سایه ی سایبان پارکینگ خود جا دهید از سایبان پارکینگ دو طرفه استفاده نمایید.

افرادی که مهمانی های زیادی میگیرند و جایی برای گذاشتن ماشین مهمانهایشان ندارند و آن ها مجبور میشوند در کوچه و خیابان بگذارند سایبان دو طرفه پارکینگ میتواند گزینه ی مناسبی باشد تا ماشین های مهمانان شما به راحتی زیر سایبان جای بگیرند و از خطرات احتمالی مثل دزدیده شدن یا ایجاد خط و خش توسط افراد بیکار راحت شوند.

بیشتر بخوانیم : سایبان پارکینگ محافظ خودروی شما

سایبان پارکینگ دو طرفه بهتر است یا یک طرفه ؟

شاید شما هم در ذهنتان همچین سوال میگذرد که سایبان پارکینگ یک طرفه مناسب است یا دو طرفه ، باید به شما بگویم که برای خانواده هایی که ماشین زیاد دارند بهتر است از سایبان پارکینگ دو طرفه استفاده کنند ، سایبان برقی پارکینگ یک طرفه برای ایجاد سایه برای یک ماشین یا دو ماشین است.

در این پروژه میتوانید مقدار سایه ی ایجاد شده و مقدار بازشوی این سایبان پارکینگ را مشاهده کنید .

بهتر است بخوانیم: سایبان پارکینگ همراه همیشه ی خودروی شما 

اجرای سایبان پارکینگ دو طرفه

دلیل استفاده از سایبان پارکینگ چیست؟

راجع به سایبان پارکینگ مطمئم که مطالب زیادی خواندید ، ولی خواندن این توضیح هم خالی از لطف نیست پس با ما همراه باشید.

سایبان پارکینگ برای خانه هایی که پارکینگ ندارد بسیار مناسب است ، پارکینگ امروزه جزء یکی از ضروری ترین آپشن های یک خانه شده است بیشتر مردم هنگامی که میخواهند یک خانه تهیه کنند همیشه میپرسند که پارکینگ دارد یا خیر اگر نداشته باشد برای خریدن آن سست می شوند.

برای همین منطور شمایی که میخواهید خانه اتان هرچه سریعتر به فروش برسد با نصب سایبان برقی پارکینگ میتوانید پارکینگ برای خودرو را ایجاد نمایید و بعد از آن ببینید که خانه اتان چجوری به سرعت به فروش میرسد.

مزیت های بعدی استفاده از سایبان پارکینگ این است که شما میتوانید خودروی خود را از شر تابش آفتاب ، بارش شدید باران و برف خلاص کنید.

سایبان متین عموما برای پارچه ی سایبان پارکینگ از ورق های U-PVC با استابلایزر آلمان دارای آنتی UV است که باعث افزایش مقاومت در برابر اشعه آفتاب می شود استفاده میکند و اینکه UV موجود در ورق و همچنین براق بودن این نوع پوشش سایبان پارکینگ موجب انعکاس کامل گرما خورشید می شود که پس از نصب سایبان پارکینگ بر روی سازه ، بالای سطح پوشش بسیار گرم و این در حالیست که زیر سطح پوشش سایه بان پارکینگ سایه کاملا خنکی دارد .
از دیگر خواص این نوع پوشش سایبان پارکینگ می توان به سایه روشن و خنک آن ، بیصدا بودن در مواقع بارندگی ، عدم نیاز به آب بند ، عایق آن در برابر صوت و دما ، نصب سریع ، قوس پذیری ، وزن سبک و طراحی بسیار زیبای آن اشاره نمود .

اجرای سایبان پارکینگ دو طرفه

سازه های مختلف سایبان برقی پارکینگ چیست؟

سایبان پارکینگ با سازه فلزی سنگین : سازه سایبان پارکینگ ساخته شده از سازه های فلزی سنگین همچون فولاد از جهت مقاومت در برابر باد های شدید بسیار مناسب است اما در آب و هوای نامناسب و باران اسیدی دچار خردگی می شود.سازه های فلزی سنگین همچون فولاد ارزان تر از آلومینیوم است و هرگاه کاهش هزینه دارای اهمیت است، استفاده می شود.

سایبان پارکینگ با سازه upvc : جدیدترین مواد برای ساخت سایبان پارکینگ سازه upvc است که بهترین نیز محسوب می شود و علارغم تازگی بسیار پرطرفدار است. مقاومت بالا در برابر باد، قیمت ارزان و طول عمر بالا از ویژگی های برجسته این سازه سایبان پارکینگ است.

سایبان پارکینگ با سازه آلومینیومی : هرگاه هزینه در ساخت سایبان پارکینگ دارای اهمیت بالا نباشد از این سازه استفاده می شود زیرا علاوه بر مقاومت بالا در برابر عوامل طبیعی تغییر ماهیت نمی دهد.

سایبان پارکینگ با سازه چوبی : این سازه سایبان پارکینگ بیشتر در ویلا ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا زیبایی منحصر بفردی به محیط می دهد. اکثر این سایبان به صورت قطعات قابل مونتاژ به سادگی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سایبان پارکینگ موقت با سازه pvc : این سازه سایبان پارکینگ به گونه ای هستند که می تواند به راحتی جدا شود و دوباره به آسانی بهم وصل شوند. اغلب سازه این مدل از سایبان پارکینگ بسیار سبک هستند، اما برای استفاده طولانی مدت بر روی پایه، طراحی نشده اند.

برای سفارش سایبان پارکینگ هرجا که هستید با ما تماس بگیرید! 

سایبان متین در هرجای ایران که باشید به شما خدمات ارائه میکند ، برای سفارش سایبان پارکینگ ، سایبان برقی میتوانید با سایبان متین در ارتباط باشید ، سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد که میتوانید با نمایندگان شهر خود در ارتباط باشید لینک زیر شما را به نماینده های شهر خود متصل می کند.

سایبان خودرو را از سایبان برقی متین سفارش دهید ! 

سایبان ماشین ( سایبان خودرو ) را میتوانید از بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان برقی ، سایبان متین سفارش دهید. سایبان متین بهترین سایبان برقی ها را تولید میکند و از بهترین پوشش ها ( پارچه ی سایبان)  برای سایبان پارکینگ شما یا هر نوع سایبان برقی که سفارش دهید استفاده میکند.