اجرای سایبان برقی ویلای مسکونی

اجرای سایبان برقی ویلای مسکونی مهندس مقدسی گیلاوند

مشخصات پروژه : 

دلیل اجرای سایبان : اجرای سایبان جهت جلوگیری از آفتاب و ریزش باران به پنجره

رنگ پارچه ی به کار رفته : طوسی

سازه ای محکم

بدون سر و صدا در زمان باز و بسته کردن سایبان برقی

اجرای سایبان برقی ویلای مسکونی میتواند بهترین گزینه برای جلوگیری از تابش آفتاب و ریزش باران به پنجره باشد ، شما میتوانید جهت جلوگیری از اتلاف انرژی یعنی روشن کردن کولر در تابستان و همچنین روشن کردن بخاری در دراز مدت در زمستان را کاهش دهید چون با سایبان برقی به کار رفته میتوانید از سرد شدن داخل خانه و یا گرم شدن بیش از حد خانه جلوگیری کنید.

سایبان متین با ایده های خلاقانه ای که دارد باعث شده محبوبیت زیادی در بین مشتری ها داشته باشد بنابراین میتوانید برای ساخت سایبان برقی با ایده های خلاقانه با کیفیت و قیمتی مناسب با سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان برقی با توجه به برقی بودن آن دیگر نیازی نیست با دست آن را باز و بسته کنید میتوانید به راحتی با ریموتی که در دست دارید آن را به هر اندازه ای که میخواهید باز کنید و یا کاملا آن را ببندید و این فکر را نکنید که سایبان برقی شما در هنگام باز و بسته شدن از خودش صدا تولید می کند ، باز و بسته شدن سایبان بدون هیچ سر و صدایی است.

برای سفارش سایبان برقی با کیفیت و قیمت مناسب میتوانید با سایبان متین در هر جای ایران که هستید در ارتباط باشید ، برای مشاهده ی پروژه ها و نمونه کار های بیشتر میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید. 

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

☎️ 50 10 36 22 021

☎️ 51 10 36 22 021

☎️ 52 10 36 22 021

📲  32 77 100 0912

📠 39 17 35 22 021

مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب