اجرای سایبان بالکن آلومینیومی

اجرای سایبان بالکن آلومینیومی توسط تیم فنی سایبان متین انجام شده است که مشخصات این پروژه شامل موارد زیر می شود :

نوع سایبان : سایبان برقی

جنس بازوهای سایبان برقی : بازوهای فنری آلومینیومی

مقدار بازشو : 3 متر

محل اجرا : بالکن واقع در رجایی شهر کرج

ادامه ی مطلب شما را با اطلاعات بیشتری راجع به این پروژه آشنا می کند پس با ما همراه باشید.

دلیل خرید سایبان برقی برای بالکن چیست؟

همانطور که میدانید بالکن ویلا یا خانه شخصی همیشه در معرض تابش آفتاب ، بارش باران و برف ، گرد و غبار است. بنابراین با نصب یک سایبان برقی می توانید به راحتی از این مشکلات دوری کنید. بعضی وقتها ممکن است می خواهید در روز های تابستان به بالکن بروید و کمی آب و هوا عوض کنید ولی وقتی پایتان را داخل بالکن می گذارید جیلیز صدا می دهد و آن صدا ناشی از این است که در اثر داغی شدید کف بالکن پایتان می سوزد در نهایت پشیمان می شوید و دوباره به داخل خانه بر میگردید.

اما با خرید سایبان برقی برای بالکن می توانید به راحتی این مشکل را حل کنید و به راحتی در تمام ساعات روز و تمام فصول به بالکن بروید و از هوای آزاد لذت ببرید.

دلیل ذکر شده در بالا می توانید یکی از دلایل خرید سایبان برقی برای بالکن باشد اما از دیگر دلایلی که شما موجاب به خرید خواهید شد این است که از شر همسایگانی که از طبقات بالا آشغال میریزند و بالکن شما را کثیف می کنند خلاص خواهید شد.

مطالب پر بازدید : 

راهنمای خرید پارکینگ تاشو ارزان

سایبان برقی بازویی بر روی کانکس

سایبان چتری تاشو 

اجرای سایبان بالکن آلمینیومی

سایبان بالکن با سازه ی آلومینیومی چه فایده ای دارد ؟

سایبان برقی بالکن با این سازه باعث می شود که مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل طبیعی از خود نشان دهد و نسبت به سایر سازه های سایبان مقاومت بیشتری دارد. سایبان تراس با سازه ی آلومینیومی طول عمر بیشتری دارد و همچنین برای آب و هوای کرج که معمولا در فصل زمستان برف های شدید و باران میبارد بسیار مناسب است.

سایبان بالکن با سازه ای مستحکم می تواند به شما یک سایه ای امن و آرامش بخش هدیه کند بدون اینکه نگران باشید سایبان برقی در باران خراب نشود یا مشکلی برایش در هنگام وزش باد شدید پیش نیاید.

تمام این مشکلات با نصب سنسور حل شدنی است ، شما با نصب سنسور باد و باران می توانید از خراب شدن سایبان برقی بالکن خود جلوگیری کنید.

سنسور باد زمانی که سایبان برقی در معرض باد شدید قرار می گیرد به صورت اتوماتیک بسته می شود و هیچ مشکلی برایش پیش نخواهد آمد در هنگام بارش باران هم به همین شکل عمل می کند.

البته اگر خرید سایبان برقی را از ما انجام دهید صد در صد ما یک سایبان با سازه ی مقاوم و بهترین نوع پارچه سایبان به شما تقدیم خواهیم کرد تا شما مشتریان عزیز بتوانید سالهای سال از آن استفاده کنید بدون اینکه هزینه ی دوباره بابت تعویض یا تعمیر سایبان بپردازید.

همچنین شرکت ما تعمیر و تعویض سایبان برقی در هر مدلی که باشد را انجام می دهد و سایبان شما را صحیح و سالم تحویلتان می دهد. 

دلیل استفاده از سایبان برقی با بازوهای فنری چیست؟

سایبان برقی با بازوهای فنری بازویی که دارای دو نوع برقی و دستی است نوع برقی این سایبان همانطور که میدانید دارای یک موتور است که وظیفه ی جمع و باز کردن سایبان برقی را به عهده دارد. سایبان برقی با بازوی فنری بیشترین مصرف را برای  مغازه دارد ولی در تمامی مکان ها مانند حیاط ، استخر ، پارکینگ ، ویلا ، بالکن و…. می توان استفاده کرد.

درون بازو های این سایبان برقی دارای فنرهایی است که مقاومت و توان تحمل وزن را افزایش می دهد به همین دلیل به آن سایبان فنری بازویی گفته می شود.

خصوصیات سایبان برقی با بازوهای فنری : 

سایبان برقی با بازوهای فنری را می توان با انواع روکش pvc ، نانو ، پارچه ، روکش فلکسی با چاپ مختلف استفاده نمود. یکی از خصوصیات مناسب سایبان برقی فنری که باعث استقبال مشتریان شده است به جزء ظرافت و زیبایی این است که امکان باز شدن تا ۲.۵ متر جلوتر از خود را دارد شیب آن عموما ۴۵ تا ۵۰ درجه می باشد که شیب بسیار مناسبی جهت ایجاد سایه است.

استفاده از سایبان برقی فنری در همه مناطق با هر شرایط آب و هوایی امکان پذیر است با توجه به این که باید در مناطق مرطوب از متریال آلومینیوم برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی استفاده شود .

مطالب پیشنهادی : 

سایبان برقی رستوران کباب خونه 

چطور سایبان پارکینگ خودرو ارزان بخریم

سایبان برقی کافه برگ در اصفهان

اجرای سایبان بالکن آلمینیومی-سایبان متین 02122361050

مقدار بازشو سایبان بالکن توسط مشتریان تعیین می شود!

اجرای سایبان بالکن آلومینیومی با میزان بازشوی دلخواه مشتری انجام گرفته شده است که شما هم می توانید میزان بازشوی سایبان برقی را مانند این مشتری عزیزمان خودتان تعیین کنید و هر اندازه ای که می خواهید سایبان برقی باز خواهد شد و تمام سطح بالکن را پوشش می دهد . پس مقدار بازشوی آن را خودتان تعیین کنید و یا می توانید از مشاوران سایبان متین کمک بگیرید.

مشاورین ما در زمینه ی راهنمایی شما آماده هستند و به صورت رایگان خدمت شما مشاوره را ارائه می کنند. پس در این زمینه بهتر است اگر خودتان نمی توانید بهترین میزان بازشو را برای سایبان برقی خود تعیین کنید از ما کمک بگیرید تا بهترین سایبان برقی با میزان بازشوی مناسب را خدمت شما ارائه کنیم.

محاسبه قیمت سایبان بالکن 

برای محاسبه قیمت سایبان برقی بالکن می توانید با شرکت ما در ارتباط باشید تا قیمت های متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید را اعلام کنیم.

از آنجا که تعیین هر یک از این فاکتورها بدون تخصص و تجربه کار سختی می باشد، در نتیجه بهتر است برای استعلام قیمت با نمایندگی های مجاز سایبان متین در تهران و سایر شهرستان ها تماس بگیرید. لازم به ذکر است که تمام ویژگی ها از قبیل نوع متریال و برند موتور داخل سازه و جنس بدنه  که روی قیمت سایبان تراس تاثیر مستقیم دارد به طور کامل توسط سایبان متین ارائه می گردد.